bohaco
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekka 
.
cut verloopt volgens schema. Ben weer wat droger geworden. Eerste dikke aders op mijn schouders worden zichtbaar
. Ik doe nu om de 2 dagen refeeden en dat verloopt prima. Nu weer bezig met refeeden en het zweet breekt me uit tijdens en na het eten (wat een goed teken is). Het is een kwestie van tijd 

even een updatecut verloopt volgens schema. Ben weer wat droger geworden. Eerste dikke aders op mijn schouders worden zichtbaar
. Ik doe nu om de 2 dagen refeeden en dat verloopt prima. Nu weer bezig met refeeden en het zweet breekt me uit tijdens en na het eten (wat een goed teken is). Het is een kwestie van tijd
Oh ja, mn taille is nu rond de 75 cm en wordt nog steeds smaller![]()
![]()
Ik ben nu ook aan het refeeden! Heerlijk! Echter, ik zweet niet tijdens/na het eten (sportgerelateerd
zweet ik alleen tijdens het trainen imo
)smoothmold waarom wil je nu naar 5 percent? is teringlaag als je geen wedstrijdambities hebt op korte termijn en ook nog moeilijk houdbaar.

Ik ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN. 

Maar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.haha daar ben ik de afgelopen tijd ook achtergekomeneven weer een update. Ik val nu een kleine 0,5 kilo per week af. Ben weer droger geworden. Alleen de grens van 80 kilo nader ik nuIk ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN.
Ik heb echt zin om zometeen schoon te bulken. Ik kan haast niet wachten..... Maar eerst al het oude vet eraf. Dan pas mag het van mijzelf
Oh ja, voordat mensen gaan vragen. Op hoeveel procent ik nu zit. Ik heb echt geen flauw ideeMaar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.

even weer een update. Ik val nu een kleine 0,5 kilo per week af. Ben weer droger geworden. Alleen de grens van 80 kilo nader ik nuIk ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN.
Ik heb echt zin om zometeen schoon te bulken. Ik kan haast niet wachten..... Maar eerst al het oude vet eraf. Dan pas mag het van mijzelf
Oh ja, voordat mensen gaan vragen. Op hoeveel procent ik nu zit. Ik heb echt geen flauw ideeMaar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.

fl**ker op met je ryubolic

Cutten is voor p*ssy's. Echte mannen bulken non-stop.

Maar goed, het mot maar want ik wil volgend jaar knallen op ybf.
Ik wil chips, chocolade, marsepijn. Maar ik beheers me, zucht.....
en eerlijk gezegd heb ik tot nu toe hellemaal geen problemen. hetzelfde eten en de junk food niet meer aanraken voelt gewoon super normaal aan nu \o/ Wel spannend om aan de einde van elk week te checken of ik weer een kilotje ben gezakt XD
gaat dus best de goeie kant op.Deze dikkie heeft ook nog een hele lange weg te gaanen eerlijk gezegd heb ik tot nu toe hellemaal geen problemen. hetzelfde eten en de junk food niet meer aanraken voelt gewoon super normaal aan nu \o/ Wel spannend om aan de einde van elk week te checken of ik weer een kilotje ben gezakt XD
Ach jah nog maar een jaartje of 2 te gaan.
ps: 130kg nu, ~141 toen ik net begonnen wasgaat dus best de goeie kant op.