MuscleMeat

post hier je frustraties over je cut!

vandaag weer gewogen en merkte dat ik in lichaamsgewicht toe ben genomen maar het vet% het zelfde is gebleven, dus als het zo doorgaat dan komt alles goed :cool:

• Topic Starter Topic Starter
gisteren refeed gedaan. Het was mij off-day dus geen training. totaal depleted. Maaltijd 1, 2 en 3 geen carbs behalve 5 scheppen brinta bij maaltijd 1 (ontbijt), maaltijd 3 bestond uit: 3 kommen corn flakes +magere melk, maaltijd 4, vol bord met rijst +zeewolffilet, maaltijd 5, weer vol bord met rijst +visfilet en maaltijd 6 gewoon alleen kwark. Vandaag na de training voller dan ooit. Super geslaagde refeed :) Gaat lekka :D

redenen voor geslaagde refeed:
-eerste maaltijden weinig tot geen carbs, vervolgens niet bang zijn om teveel carbs te eten (gewoon grote porties carbs)
-clean, vetten bij refeed maaltijd minimaliseren.

Aangezien ik nog steeds 3x per week op het moment train doe ik nu een refeed om de training. Dus 1 training wel de volgende niet die daarna wel weer enz. werkt goed! En dan weet je zeker dat je depleted bent als je om half 5 s'middags gaat trainen;).
Ik begin btw. in deze cut de refeed al voor de training door net voor de training een WG te nemen. Bevalt me toch wat beter als na de training.

even een update :) cut verloopt volgens schema. Ben weer wat droger geworden. Eerste dikke aders op mijn schouders worden zichtbaar :D. Ik doe nu om de 2 dagen refeeden en dat verloopt prima. Nu weer bezig met refeeden en het zweet breekt me uit tijdens en na het eten (wat een goed teken is). Het is een kwestie van tijd ;)

Oh ja, mn taille is nu rond de 75 cm en wordt nog steeds smaller :eek: :D

Laatst bewerkt:
even een update :) cut verloopt volgens schema. Ben weer wat droger geworden. Eerste dikke aders op mijn schouders worden zichtbaar :D. Ik doe nu om de 2 dagen refeeden en dat verloopt prima. Nu weer bezig met refeeden en het zweet breekt me uit tijdens en na het eten (wat een goed teken is). Het is een kwestie van tijd ;)

Oh ja, mn taille is nu rond de 75 cm en wordt nog steeds smaller :eek: :D

Goed werk, bro! :thumb: Refeeden is bij uitstek het mooiste gedeelte van de cut! :P Ik ben nu ook aan het refeeden! Heerlijk! Echter, ik zweet niet tijdens/na het eten (sportgerelateerd ;) zweet ik alleen tijdens het trainen imo :))

smoothmold waarom wil je nu naar 5 percent? is teringlaag als je geen wedstrijdambities hebt op korte termijn en ook nog moeilijk houdbaar.

smoothmold waarom wil je nu naar 5 percent? is teringlaag als je geen wedstrijdambities hebt op korte termijn en ook nog moeilijk houdbaar.

zolang ik geen massa en (weinig) kracht verlies vind ik het geen bezwaar om zo laag te gaan. Ik wil eerst al het oude vet weg hebben om als alles mee zit volgend jaar december 2007 een natural wedstrijd te draaien. Dan zal ik volgend jaar weten hoe mijn lichaam reageert om voeding om onder de 5% te duiken en zal het ook sneller gaan aangezien het nieuwe vet er sneller af zal zijn.
Als ik trouwens geen/ of nauwelijks vet op mijn lichaam heb, zal ik de volgende dag direct weer bulken. Dus tijd om er van te genieten heb ik niet. Daarvoor ben ik nog te skinny :p

even weer een update. Ik val nu een kleine 0,5 kilo per week af. Ben weer droger geworden. Alleen de grens van 80 kilo nader ik nu :( Ik ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN. ;)
Ik heb echt zin om zometeen schoon te bulken. Ik kan haast niet wachten..... Maar eerst al het oude vet eraf. Dan pas mag het van mijzelf :D

Oh ja, voordat mensen gaan vragen. Op hoeveel procent ik nu zit. Ik heb echt geen flauw idee ??? Maar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.

shit wat een honger! ff wat water drinken dan maar.
ja, ik weet het klote bump. Maar het is WEL mijn topic dus ik mag het me permitteren :D

even weer een update. Ik val nu een kleine 0,5 kilo per week af. Ben weer droger geworden. Alleen de grens van 80 kilo nader ik nu :( Ik ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN. ;)
Ik heb echt zin om zometeen schoon te bulken. Ik kan haast niet wachten..... Maar eerst al het oude vet eraf. Dan pas mag het van mijzelf :D

Oh ja, voordat mensen gaan vragen. Op hoeveel procent ik nu zit. Ik heb echt geen flauw idee ??? Maar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.
haha daar ben ik de afgelopen tijd ook achtergekomen:D

Hoe is het trouwens nu met je cut?

Zal ik er op ingaan , of niet ? :D

Cutten is voor p*ssy's. Echte mannen bulken non-stop.

oke boys, nog steeds aan het cutten. Ik word zo langzamerhand helemaal gek. Ik heb nu ook professionele hulp ingeschakeld want echt duurt me nu echt te lang. Ik heb aankomende zaterdag mn eerste afspraak met Anja Timmer. Ik ga met haar trainen. Vet wordt gemeten etc. Ik word gewogen. Ik ben best wel nerveus omdat ik totaal niet tevreden ben en mijn lichaam eigenlijk niet zo snel en public toon en vooral niet aan een vrouw die groter is dan ik :D Maar goed, het mot maar want ik wil volgend jaar knallen op ybf.
Ik denk niet dat ik mijn stats zal tonen hier en ook nog geen foto's. Ik ben nog niet op het punt waarop ik kan zeggen dat ik tevreden ben. Beetje last van bigorexia :o
Ohja, momenteel lekker aan het refeeden. 0,5 kilo rijst achter mijn kiezen. + 300 gram gekookte aardappelen en nog wat. Ik heb vandaag meer kh binnen gekregen dan 12 low carbdagen bij elkaar :p
Alleen ik heb nog verdomd honger, nog steeds :eek: Ik wil chips, chocolade, marsepijn. Maar ik beheers me, zucht.....

5% BF is echt weinig en vergt inderdaad veel beheersing en doorzettingsvermogen.

Goed dat je het zo aanpakt.:thumbup:

Succes! (lees sterkte.:P)

Deze dikkie heeft ook nog een hele lange weg te gaan :P en eerlijk gezegd heb ik tot nu toe hellemaal geen problemen. hetzelfde eten en de junk food niet meer aanraken voelt gewoon super normaal aan nu \o/ Wel spannend om aan de einde van elk week te checken of ik weer een kilotje ben gezakt XD
Ach jah nog maar een jaartje of 2 te gaan.
ps: 130kg nu, ~141 toen ik net begonnen was :) gaat dus best de goeie kant op.

Deze dikkie heeft ook nog een hele lange weg te gaan :P en eerlijk gezegd heb ik tot nu toe hellemaal geen problemen. hetzelfde eten en de junk food niet meer aanraken voelt gewoon super normaal aan nu \o/ Wel spannend om aan de einde van elk week te checken of ik weer een kilotje ben gezakt XD
Ach jah nog maar een jaartje of 2 te gaan.
ps: 130kg nu, ~141 toen ik net begonnen was :) gaat dus best de goeie kant op.

oke, gaat helemaal goed komen zo te horen. :thumbs:

Terug
Naar boven