Fitness Seller

post hier je frustraties over je cut!

Ik weet absoluut niet hoe jij cut , maar als je nu nog steeds bezig bent doe je toch iets fout? of kom je vanaf 25%?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet absoluut niet hoe jij cut , maar als je nu nog steeds bezig bent doe je toch iets fout? of kom je vanaf 25%?

nee, ik denk van een procent of 16 :o Dat ik iets niet goed doe, ben ik ook wel achter gekomen. Vandaar dat ik wat hulp heb ingeschakeld. Maar goed, ik moet hier maar lering uit trekken.

oke jongens weer een update :P Nog steeds aan het cutten :D Ik word nu wel redelijk hard dus het gaat de goede kant op. Ik ben ook nog redelijk vol hoewel ik benieuwd ben hoe mijn lichaam gaat reageren als ik zometeen weer rustig begin te bouwen. Volgende week dinsdag wordt mijn vet gemeten. Ik ben benieuwd. Hopelijk heb ik in ieder geval de grens van 10% bereikt. Ik houd jullie op de hoogte :)

wel grappig dat ik spieren begin te voelen die ik nog nooit gevoeld heb.

oke jongens, vandaag mijn eerste afspraak bij Cybilla in Hoogvliet. Jezus, wat heb ik hard getraint en dat terwijl ik al 3 dagen low carb zat :p Was niet echt slim. Ik ben helemaal kapot. Ook nog even vet gemeten, ik heb 4% vet :eek: Ze zei dat mijn vetpercentage podiumklaar was voor een naturalwedstrijd. Ik ga vanaf morgen weer licht mijn kcal omhoog gooien. It's bulking time :meal::D
Dit is dan ook het einde van deze log :wave:

Ja laat dan wat foto's zien. Hier hebben we niks aan natuurlijk :D

Jeuhhh!!
Gefeliciteerd. :-)
De doorzetter en bijter komt er wel.

4%, doe je goed dan en al helemaal als je tot voor kort nog dacht dat je op 10 zat :D

even weer een update. Ik val nu een kleine 0,5 kilo per week af. Ben weer droger geworden. Alleen de grens van 80 kilo nader ik nu :( Ik ben dus behoorlijk dun geworden. Maar mn VVM is ongeveer gelijk gebleven met begin cut dus daar ben ik dan wel blij om. Dan kun je zeggen waarom wil je dan naar die 5% BF. Aan de ene kant een uitdaging om mijn discipline op de proef te stellen. Daarnaast heb ik wedstrijdambities in de toekomst. Daarbij vind ik het interessant hoe mijn lichaam verandert en wat kleine aanpassingen aan je eten kunnen doen. En ik kan dan wel buffer ogen toen ik 90 kilo met kleren was maar eigenlijk zit je jezelf voor de gek te houden. Het is gewoon vet!! En nu realiseer ik me dat. En zal ik nooit als een gek gaan bulken waarbij mn BF te lucht is schiet. Waarom niet? Omdat je als natural nu eenmaal geen kilo per maand aan VVM kan aankomen. Dan kan je wel tof lopen doen dat je ze hard gaint maar dat is merendeel vet. Heb ik geen zin meer AN. ;)
Ik heb echt zin om zometeen schoon te bulken. Ik kan haast niet wachten..... Maar eerst al het oude vet eraf. Dan pas mag het van mijzelf :D

Oh ja, voordat mensen gaan vragen. Op hoeveel procent ik nu zit. Ik heb echt geen flauw idee ??? Maar dat boeit me ook niet echt. Zolang er nog vet zit, ga ik gewoon door.

Zal ik er op ingaan , of niet ? :D

NEE!!!:whip:

nou :(

oke jongens, vandaag mijn eerste afspraak bij Cybilla in Hoogvliet. Jezus, wat heb ik hard getraint en dat terwijl ik al 3 dagen low carb zat :p Was niet echt slim. Ik ben helemaal kapot. Ook nog even vet gemeten, ik heb 4% vet :eek: Ze zei dat mijn vetpercentage podiumklaar was voor een naturalwedstrijd. Ik ga vanaf morgen weer licht mijn kcal omhoog gooien. It's bulking time :meal::D
Dit is dan ook het einde van deze log :wave:

WTF??!!!???4%:eek:!!!

maar je was naar Cybil gegaan?en dan zeg je niks tegen me dat je in de buurt bent dan?:D hoe was de behandeling van "oma"?:p hehehe...heb gruwlijke vehalen over dr gehoord!:)

Wat kwam er uit bij je begeleiding bij anja timmer? beviel het niet ofzo?of te ver weg?:)

wel een hele prestatie Smooth!!!:thumbs: nu lekker massa pakken zonder je zorgen te maken over al dat bulk-spek:D

WTF??!!!???4%:eek:!!!

maar je was naar Cybil gegaan?en dan zeg je niks tegen me dat je in de buurt bent dan?:D hoe was de behandeling van "oma"?:p hehehe...heb gruwlijke vehalen over dr gehoord!:)

Wat kwam er uit bij je begeleiding bij anja timmer? beviel het niet ofzo?of te ver weg?:)

wel een hele prestatie Smooth!!!:thumbs: nu lekker massa pakken zonder je zorgen te maken over al dat bulk-spek:D

Anja kon die dag toevallig niet door omstandigheden. Dus ik ben niet geweest bij haar. Ik hoorde veel goede verhalen over Cybil en ik kan niet anders zeggen dat zei echt een rot in het vak is. Alle big boys waren er trouwens, veel van hen doen mee in Delfszijl :eek: Toffe gasten allemaal. Ik ga daar nu 1x per week trainen om veel te leren en te groeien :D
Maar ik ga nog even door cutten, ik ben vandaag weer wat droger geworden :p En nu beginnen alle aders echt op te komen, te leuk om te stoppen nu :D Ik ga wel mn kh iets omhoog schroeven zodat ik langzaam voller/zwaarder word en ook meer energie heb om te trainen. Ik was bijna ziek geworden na die training, na 3 dagen low carb. Ik ga dus kh iets omhoog doen maar cardio verhogen tot 2x per dag. 's ochtends en 's avonds en dat 2 a 3 weken lang. Dan ben ik droog zat denk ik maar ik denk wel ongeveer even zwaar als nu. Vanuit daar wel langzaam bulken en voorbereiden op YBF volgend jaar oktober. Ben je al weer terug dan hosper ??? We gaan binnenkort daar wel even een keer trainen. Ik ben er nu toch elke week. ;)

4%, doe je goed dan en al helemaal als je tot voor kort nog dacht dat je op 10 zat :D

tja, ik vind dat vet meten allemaal relatief zelfs met huidplooimeter. Je hebt altijd 3% om je organen en daarnaast heb je ongeveer 1% speling. Dus realistisch zit ik dus op 7 a 8%.
Als de meting rond de 1 a 2% aangeeft zometeen ben ik tevreden :P Dan pas heb je strepen op je hams en aders over je benen lopen en dat heb ik (nog) niet.

ik ga weer even rennen buiten :D

Er is trouwens qua massa nog veel werk aan de winkel. dus ik moet echt aan de bak komend jaar.

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die foto's:D
En netjes gedaan dat gecut van je:D Disipline!

jezus, wat krijg ik een uitgemergeld bekkie :D Kop is twee keer zo smal geworden :p Mn hoofd begint een beetje te lijken op die van Arms van die foto's bij de Burger King :P Nu het lichaam nog.

Terug
Naar boven