MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Re: Post je meals! (pics!)

Ijs bishes.

uploadfromtaptalk1367583320414.jpg

Twee maaltijden van vandaag:

200 gram pastasaus (zelfgemaakt) en 70 gram penne

303h25e.jpg

200 gram kipfilet (met pittige kipkruiden), 100 gram rijst, 230 gram doperwten en een klein beetje woksaus.

71gzh5.jpg

Trek in fruit :D
meer had ik ff niet :(

food.jpg

Rustdag meal.

image.jpg

Ik heb zoveel dorst door de ECA stack, moest ff een grote protein shake hebben. ~1.3 liter, om precies te zijn.

500ml magere melk
500g magere kwark
50g perfect protein lemon smoothie
1 banaan
100g bevroren fruit
1 el kaneel
40g kokosolie

IMG_2314.jpg

Als je die snel binnenkapt heb je toch gegarandeerd last van je darmen?

Re: Post je meals! (pics!)

Op de markt stond een notenkraampje met "vers gebrande noten". Ik denk mooi kan ik dat eens proeven (in de supermarkt hebben ze alleen maar gebrande). Het vrouwtje achter de bar zei dat ze geen ongebrande cashewnoten had want dat is niet te eten. Ik dring beetje aan en heeft ze echt een facking hele emmer vol dus daar voor 5 euro een zakje gekocht. Smaakt anders dan gewend maar schijnt een stuk gezonder te zijn :)

uploadfromtaptalk1367689401677.jpg

Ik vind ze er behoorlijk gebrand uitzien op de foto. Kan aan mij liggen hoor, maar ongebrand zijn ze heel wittig en bleek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zijn idd heel bleek ;) , komt door de foto

Op de markt stond een notenkraampje met "vers gebrande noten". Ik denk mooi kan ik dat eens proeven (in de supermarkt hebben ze alleen maar gebrande). Het vrouwtje achter de bar zei dat ze geen ongebrande cashewnoten had want dat is niet te eten. Ik dring beetje aan en heeft ze echt een facking hele emmer vol dus daar voor 5 euro een zakje gekocht. Smaakt anders dan gewend maar schijnt een stuk gezonder te zijn :)

Idd ze smaken echt helemaal anders, ik vind nu de ongebrande wel veel lekkerder. Ik koop ze btw altijd bij de Turk/Marokkaan, daar zijn ze het goedkoopst.

volgens mij zijn cashewnoten altijd gebrand.. ongebrand zijn ze giftig

''Hoewel het een heel bekende, populaire eetbare noot is, moet je met verse cashewnoten oppassen, het bevat de giftige stof cardol, wat voor huidirritatie kan zorgen. De cashewnoten die je in de winkel koopt, zijn daarom eerst twee keer gebrand, waarna de dop verwijdert word. Daarna moet ook het vlies eraf, dit moet met de hand gebeuren, dan worden ze gefrituurd of geroosterd, het gif wordt door dit proces omgezet in een onschadelijke stof.

Cashewnoten kun je gebruiken als vleesvervanger, ze bevatten namelijk veel eiwit, ijzer, magnesium en fosfor. De gezonde vetten zijn, door het verhittingsproces nodig voor het onschadelijk maken van de cardol, wel omgezet in verzadigde vetten, dus deze noten kun je beter met mate eten. Het ijzer in de noten helpt bij het vormen van hemoglobine, wat een belangrijk deel is van rode bloedlichaampjes, die je nodig hebt om zuurstof te vervoeren van de longen naar de rest van je lichaam.'

http://plazilla.com/noten-eten-is-erg-gezond

250 gram kalkoen
en een beetje pasta met pesto en wat groente(ovrr van gister) zal ongeveer 50 gram zijn)
en wat curry

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2 grote (geroosterde) wraps, gevuld met tonijn, sla, komkommer, uitjes en champignons, appeltje met pindakaas ernaast (HHHNNGGG)

ow, pindakaas is iets verdunt met een HEEL klein beetje kokend water en wat sambal en kaneel erbij, vind het dan lekkerder

2013-05-04 12.57.09.jpg

big-americans-pizza.jpg

meh

Terug
Naar boven