XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
En m'n ontbijt voor de komende dagen:
mwozr8.jpg

Nou nou, je post toch om er feedback op te krijgen. Dat het niet allemaal positief is dat mag je verwachten.
Niet echt, ik post om te laten zien wat ik zoal eet. Dat zijn meestal prachtig opgemaakte bordjes voer, maar vind het ook wel interessant om te (laten) zien hoe je dat overdag/onderweg doet.

Schema staat trouwens in mn log, dan zie je dat het niet zo weinig is:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/absolutely-fabulous-the-gym-252464/index147.html#post7642061

Laatst bewerkt:
6f44d4.jpg

Standaard ontbijt/lunch: salade met tomatensaus/dressing, eitje met kaas & wat hespenworst​

Standaard ontbijt/lunch: salade met tomatensaus/dressing, eitje met kaas & wat hespenworst​
:roflol: een kunstwerk maken speciaal voor DBB :roflol:

Ziet er wel goed uit bro! Volgende BBQ is bij jou? Dan verwacht ik ook wel zo'n pareltje voor mijn neus!

:roflol: Ik hou altijd de beker vast met duim op de dop

Just in case
Ik ook, ik durf serieus niet te schudden zonder m'n duim op de dop.

Maar ik doel op dat schuifmechanisme, dat het er dus aan alle kanten uitspuit bij het schroefdraad zodra je begint te schudden.

10 Jan Smitjes voor MassiveBe, haast zonde om op te eten.

Niet echt, ik post om te laten zien wat ik zoal eet. Dat zijn meestal prachtig opgemaakte bordjes voer, maar vind het ook wel interessant om te (laten) zien hoe je dat overdag/onderweg doet.

Schema staat trouwens in mn log, dan zie je dat het niet zo weinig is:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/absolutely-fabulous-the-gym-252464/index147.html#post7642061

Prima hoor, ik ben niet degene die commentaar op je voeding heeft. Echter deel je het niet voor niets mede. Je deelt het met anderen en ik denk dat je wel degelijk opzoek bent naar enige vorm van goedkeuring als je iets heel goed opmaakt is het leuk als men zegt 'dat ziet er smakelijk uit'. Etcetera. Anders kun je het immers net zo goed in een word document zetten als het anderen toch niets aangaat. ;)

Salade met tonijn op waterbasis, wat komkommer, tomaat, peper, augurk en wat feta.

Maak straks wel ff fototje.

Tweede en laatste maaltijd van de dag:

Hamburger gebakken in roomboter, broccoli, bakje kwark, schepje whey met een halve liter water, vitamine C tabletje, Orange Triad pilletje, en 2 omega-3 caps.

k2g2df.jpg

(beetje klein zie ik maar het was toch geen kunstwerk ofzo hehe)

Zoete aardappel, 2 hele eieren, plakjes kipfilet en hertenvlees. In het kleine bakje kimchi (chinese kool).

90wu47.jpg

Terug
Naar boven