Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20190418_210420.jpg

Dan geef je hem toch wel iets te veel credits.

Heeft iedereen hier vakantie ofzo? Ik log even in na een dagje werken en mis gelijk een pagina of 10.
Ik claim ook geen arts te zijn, maar wel ingenieur (wat i.t.t. engineer wél wettelijk beschermd is). :trollface:
Ha mede-ingenieur; ir. neem ik aan, aangezien je TU hebt gedaan? Ik ben ingenieur én engineer (en kapitein). Engineer is wellicht niet wettelijk beschermd, maar ik heb (binnenkort) wel mijn officiële engineeringbevoegdheid voor de C-130 Hercules. Binnen de luchtvaart zijn er conform luchtvaarteisen/-wetgeving wel officiële engineeringbevoegdheden (zo dient een -21-organisatie geaccrediteerd te zijn).
Training zit erop...nu even wat eten...

image.jpeg
Zie ik daar nou plakjes ontbijtkoek vol geraffineerde suikers? :thinking:
Ik hoop voor je dat daar geen ui in zit.
Jawel, rode en gele. Problemen mee? :P (Ik heb de discussie hier gemist.)

Heeft iedereen hier vakantie ofzo? Ik log even in na een dagje werken en mis gelijk een pagina of 10.

Ha mede-ingenieur; ir. neem ik aan, aangezien je TU hebt gedaan? Ik ben ingenieur én engineer (en kapitein). Engineer is wellicht niet wettelijk beschermd, maar ik heb (binnenkort) wel mijn officiële engineeringbevoegdheid voor de C-130 Hercules. Binnen de luchtvaart zijn er conform luchtvaarteisen/-wetgeving wel officiële engineeringbevoegdheden (zo dient een -21-organisatie geaccrediteerd te zijn).

Zie ik daar nou plakjes ontbijtkoek vol geraffineerde suikers? :thinking:

Jawel, rode en gele. Problemen mee? :P (Ik heb de discussie hier gemist.)
Nope, UvA. Maar geldt ook voor sommige masters aan reguliere universiteiten (in mijn geval software engineering). Heb het voor de zekerheid destijds nagevraagd bij de infodesk.

Sinds wanneer dit is het reltopic?
@Potentie

Terug
Naar boven