ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat hij 50+ is en geen idee heeft hoe het internet werkt. Zijn info komt ook uit 1960.
Omdat hij 50+ is en geen idee heeft hoe het internet werkt. Zijn info komt ook uit 1960.
Kritiek op forumbeleid vanwege een kaart mag ook niet publiekelijk, ga zo door @RAMONSTER .
Mensen die van echt pittig houden zouden deze zeker eens moeten proberen. Madame jeanette-sambal of Surinaamse sambal is er niets bij. 
Aha, interessant. Wist ik niet; wel dat je de UvA had gedaan. Vanwaar trouwens je keuze voor de UvA en niet bijv. TU Delft/Eindhoven/Twente? Zit daar veel verschil tussen? Ik neem trouwens aan dat je titel toch gewoon op de diploma staat?Nope, UvA. Maar geldt ook voor sommige masters aan reguliere universiteiten (in mijn geval software engineering). Heb het voor de zekerheid destijds nagevraagd bij de infodesk.
Toen ik op mijn nieuwe werkplek zei dat ik wel van pittig eten hield, moest ik van een Chinese collega deze dan maar eens proberen. Toen ik zei dat het wel mee zou vallen, wilden anderen collega's die dit ook eens ophadden dat wel eens zien. Ik moest zeggen, het was inderdaad (zeker voor Nederlandse begrippen) goed pittig, maar wel lekker. Ik liet mij dus niet kennen.Mensen die van echt pittig houden zouden deze zeker eens moeten proberen. Madame jeanette-sambal of Surinaamse sambal is er niets bij.
![]()
Ik ben natty

Probeer Carolina Reaper maar eens...is hier verboden.
Had m'n BSc ook aan de UvA behaald (kom uit Volendam, dus dan is Amsterdam de meest logische keuze). Voor de rest wilde ik simpelweg gewoon een papiertje halenAha, interessant. Wist ik niet; wel dat je de UvA had gedaan. Vanwaar trouwens je keuze voor de UvA en niet bijv. TU Delft/Eindhoven/Twente? Zit daar veel verschil tussen? Ik neem trouwens aan dat je titel toch gewoon op de diploma staat?
![]()
![]()