Ziet er lekker én gezellig uit. En dan dat schaapje... cute

Eigenlijk te mooi om op te eten....
Nààh, toch niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij denken ze dat het steroïden zijn ofzoDat die eiwitpoeder niet van je ouders mag komt wel goed.. Dat mocht ik eerst namelijk ook niet. Als je ze gewoon laat merken dat je erg veel plezier in je trainingen hebt en ze een keer rustig uitlegt hoe die supplementen werken dan gaan ze er uiteindelijk wel mee akkoord (tenminste, dat was bij mij het geval). Overigens is Whey niet noodzakelijk, slechts een aanvulling.
, maarja deze sport is ook nieuw voor ze en ik weet vrij zeker dat ze me liever iets anders zagen doen.2 stukjes??Chocolade mugcake. Vandaag met 1,5 banaan want ik ga zo sporten en mijn kuit zeurt nog een beetje. Doe er tegenwoordig een Klein theelepeltje roomboter door en nu is het helemaal lekker, minder droog.
![]()
doe mij maar een zonder mug 
Ziet er lekker én gezellig uit. En dan dat schaapje... cute
Eigenlijk te mooi om op te eten....
Nààh, toch niet![]()

Nou dat kutschaap heeft me een stukje tand gekost, was nog geen uur terug van de tandarts.
Vraag me niet hoe maar het is echt waar
OT:
![]()
Gewoon zeggen dat dit de bedoeling was.

Dit dus! Doe ik ook altijd. En zo mislukken mijn gerechten dus nooit

Dit dus! Doe ik ook altijd. En zo mislukken mijn gerechten dus nooit![]()
Oei... da’s minder. Was dat schaap dan zo taai?Nou dat kutschaap heeft me een stukje tand gekost, was nog geen uur terug van de tandarts.
Vraag me niet hoe maar het is echt waar
OT:
![]()

Oei... da’s minder. Was dat schaap dan zo taai?
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Een wolf in schaapskleren...
Even serieus: hopelijk heeft de tandarts je kunnen helpen!

Oei... da’s minder. Was dat schaap dan zo taai?
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Een wolf in schapenvacht...
Even serieus: hopelijk heeft de tandarts je kunnen helpen!