MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20190502_182032_290.jpg
IMG_20190502_183556_073.jpg

Ziet er lekker én gezellig uit. En dan dat schaapje... cute :)
Eigenlijk te mooi om op te eten....
Nààh, toch niet :p

Dat die eiwitpoeder niet van je ouders mag komt wel goed.. Dat mocht ik eerst namelijk ook niet. Als je ze gewoon laat merken dat je erg veel plezier in je trainingen hebt en ze een keer rustig uitlegt hoe die supplementen werken dan gaan ze er uiteindelijk wel mee akkoord (tenminste, dat was bij mij het geval). Overigens is Whey niet noodzakelijk, slechts een aanvulling.
Bij mij denken ze dat het steroïden zijn ofzo :rolleyes:, maarja deze sport is ook nieuw voor ze en ik weet vrij zeker dat ze me liever iets anders zagen doen.

Chocolade mugcake. Vandaag met 1,5 banaan want ik ga zo sporten en mijn kuit zeurt nog een beetje. Doe er tegenwoordig een Klein theelepeltje roomboter door en nu is het helemaal lekker, minder droog. Heb ik toch mijn havermout binnen

image.jpg

Laatst bewerkt:
Chocolade mugcake. Vandaag met 1,5 banaan want ik ga zo sporten en mijn kuit zeurt nog een beetje. Doe er tegenwoordig een Klein theelepeltje roomboter door en nu is het helemaal lekker, minder droog.

image.jpg
2 stukjes?? :eek: doe mij maar een zonder mug :D

Bij mij valt het als een baksteen, 2 eieren, 80 gram havermout, 1,5 banaan, dan nog amandelen en roomboter, 2 stukjes is een halve mugcake, dus ik heb nu 1 ei op en 40 gram havermout en 0,75 banaan omgerekend. Ik moet om 8.45 uur sporten. De rest eet ik er erna. Anders zit het me dwars

Ziet er lekker én gezellig uit. En dan dat schaapje... cute :)
Eigenlijk te mooi om op te eten....
Nààh, toch niet :p

Nou dat kutschaap heeft me een stukje tand gekost, was nog geen uur terug van de tandarts.
Vraag me niet hoe maar het is echt waar:mad:

OT:

IMG_20190503_090019_359.jpg

Nou dat kutschaap heeft me een stukje tand gekost, was nog geen uur terug van de tandarts.
Vraag me niet hoe maar het is echt waar:mad:

OT:

IMG_20190503_090019_359.jpg
Oei... da’s minder. Was dat schaap dan zo taai? :o
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Een wolf in schapenvacht... :p
Even serieus: hopelijk heeft de tandarts je kunnen helpen!

Klopt, “in schaapskleren” is eigenlijk de juiste uitdrukking
Maar vind “schapenvacht” eigenlijk lieflijker (en dus nog verraderlijker) klinken :o

Terug
Naar boven