MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Echt? Ik houd je eraan he ;) Heb inderdaad hoge en zeer specifieke eisen (je wil het wellicht niet weten :roflol:) High maintenance, weet je wel? :p
Even serieus: die meals van jou zien er top uit. Petje af, echt waar :)
Thnx, en wat betreft de afhaal. Laat me weten wanneer je komt ;). Alles mogelijk hier, heb ook van alles gemaakt/geprobeerd te maken

Thnx, en wat betreft de afhaal. Laat me weten wanneer je komt ;). Alles mogelijk hier, heb ook van alles gemaakt/geprobeerd te maken
Ambieer je een carrière in de horeca of is het een uit de hand gelopen hobby (positief bedoeld)?
Vraag die @marina1975 al stelde: ben je van plan een eigen log te beginnen?

.

IMG_20190501_232357.jpg

Wat een boel lekkers allemaal weer vrinden!:)

Ik had vandaag weer lunch van het werk, want feestdag en werken op kantoor:)

Mexicaans! Bruine rijst, bruine en zwarte bonen, salsa, steakpuntjes (lekker Hongaars gegaard, heul gaar dus), beetje kaas en een gigantische tortilla:)

1970-01-01 01.00.00 106.jpg

Ambieer je een carrière in de horeca of is het een uit de hand gelopen hobby (positief bedoeld)?
Vraag die @marina1975 al stelde: ben je van plan een eigen log te beginnen?
Log? En uhm wat betreft het koken, het is niet echt waar ik mijn carrière zou willen hebben. Eigenlijk begon het allemaal toen mijn moeder een dag niet thuis was en ik zelf voor eten moest zorgen. Dus eerder een uit een de hand gelopen hobby zou ik zeggen. Wel goed aangezien ik beter kan trainen op goed voer.

Terug
Naar boven