Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

BFB536E9-E77E-417C-92C2-DD38F4F9BC66.jpeg

Nice! Geroosterde tuinbonen?

Cayennepeper + gerookte paprika poeder + zout (ultieme combi). Zou volgens mij ook goed werken op een date. (Maak zelf om erachter te komen waardoor)
Peper op dates is niet zo handig... de vriendin van een vriend van me had een keer pittig gekookt op date en daarna waren ze samen onder de douche gesprongen. Hij heeft bijna een week met een rode dop rondgelopen:roflol::roflol:

Ze hadden een fucking pittige pizza met Madame Jeanette-tomatensaus. Ik zei: "doe die maar, ben wel wat gewend". Pff, dit was extreem, MJ pepers door m'n eten is er niets bij. Ik heb 'm met moeite en 3 pauzes opgegeten, maar moest echt huilen. :fire::fire:
Een potje tabasco leegdrinken is er niets bij en Surinaamse sambal al helemaal niet; niet grappig gewoon.
IMG_20190508_215529.jpg

Ze hadden een fucking pittige pizza met Madame Jeanette-tomatensaus. Ik zei: "doe die maar, ben wel wat gewend". Pff, dit was extreem, MJ pepers door m'n eten is er niets bij. Ik heb 'm met moeite en 3 pauzes opgegeten, maar moest echt huilen. :fire::fire:
Een potje tabasco leegdrinken is er niets bij en Surinaamse sambal al helemaal niet; niet grappig gewoon.
IMG_20190508_215529.jpg
Veel plezier op de pot vandaag. :devilnana:

Heb jij kleine borden of schep jij zo gigantisch veel op?

Terug
Naar boven