- Waardering
- 10.273
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Nice! Geroosterde tuinbonen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kikkererwten
Welke kruiden?
Cayennepeper + gerookte paprika poeder + zout (ultieme combi). Zou volgens mij ook goed werken op een date. (Maak zelf om erachter te komen waardoor)
Peper op dates is niet zo handig... de vriendin van een vriend van me had een keer pittig gekookt op date en daarna waren ze samen onder de douche gesprongen. Hij heeft bijna een week met een rode dop rondgelopenCayennepeper + gerookte paprika poeder + zout (ultieme combi). Zou volgens mij ook goed werken op een date. (Maak zelf om erachter te komen waardoor)

Ook lekker met kaneel, komijn en zeezout.Cayennepeper + gerookte paprika poeder + zout (ultieme combi). Zou volgens mij ook goed werken op een date. (Maak zelf om erachter te komen waardoor)

Kikkererwten en combi komijn/peper gaat ook erg goed samenCayennepeper + gerookte paprika poeder + zout (ultieme combi). Zou volgens mij ook goed werken op een date. (Maak zelf om erachter te komen waardoor)

Veel plezier op de pot vandaag.Ze hadden een fucking pittige pizza met Madame Jeanette-tomatensaus. Ik zei: "doe die maar, ben wel wat gewend". Pff, dit was extreem, MJ pepers door m'n eten is er niets bij. Ik heb 'm met moeite en 3 pauzes opgegeten, maar moest echt huilen.
Een potje tabasco leegdrinken is er niets bij en Surinaamse sambal al helemaal niet; niet grappig gewoon.
![]()

Daar heb ik gelukkig nooit last van, dat ben ik wel gewend. M'n tong stond echter zo erg in de fik dat ik met tegenzin die pizza naar binnen heb gewerkt.
Geen kool, normaal zaten er groene boontjes tussen maar die heb ik gisterenavond al opgevreten@Sanca Magni oeh! spek met patatjes en kool? Mmmmmm

Denk het tweede:Heb jij kleine borden of schep jij zo gigantisch veel op?
Ik mis de kleurtjes....Denk het tweede:
100 gram ongekookte rijst, 140 gram mais, 10 gram olie, 10 gram soja saus en 155 gram ei
100gr ongekookt is niet zoveel tot ik nadenk hoe oud jij bent. Respect voor je motivatieDenk het tweede:
100 gram ongekookte rijst, 140 gram mais, 10 gram olie, 10 gram soja saus en 155 gram ei