MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

image.jpeg

Mijn favoriet... Kan hem alleen zelf niet een :sad:

image.jpeg
Wat is deze? Kwijl al bij het idee.

Wat is deze? Kwijl al bij het idee.
Gevuld stokbrood :)

Meteen receptje?
Niet echt voedingsschema proof... :o
Voor 1 stokbroodje ( zelf at ik er altijd 1,5) :

- 1 Voorgebakken stokbrood insnijden (dus niet doorsnijden)
- Mengsel maken van
2 el halvarine + 2 el smeerkaas + 4 tenen knoflook (geperst) + halve el sambal. (Lekkerste is dit een paar uur tevoren te laten trekken)
- bacon(vleeswaren) voor ieder sneetje 1 plakje

In elke insneed wat smeersel doen, dan plakje bacon ertussen proppen (gaat T beste met achterzijde van een mes zodat de sneetjes niet losbreken). Stokbroodje zo vullen. Dan in folie en 8 min op 200 graden in de oven. Dan folie openvouwen en nog 6 min in de oven.
Dan smullen :)

Nee heb een keer uitgerekend en kwam toen tussen de 6-15 euro per dag uit. 15 is in speciale gevallen waarop mijn moeder wilt dat ik iets extra lekkers klaarmaak. Per uur zou ik zo een 3 euro verdienen. Dus aan het weekend alleen zou ik genoeg hebben.
Rillingen over mn lijf als ik terug denk aan deze tijd, voor absoluut minimum loon je uit je naad werken en aan het einde vd maand blij zijn met 250 euro :o

Gevuld stokbrood :)

Meteen receptje?
Niet echt voedingsschema proof... :o
Voor 1 stokbroodje ( zelf at ik er altijd 1,5) :

- 1 Voorgebakken stokbrood insnijden (dus niet doorsnijden)
- Mengsel maken van
2 el halvarine + 2 el smeerkaas + 4 tenen knoflook (geperst) + halve el sambal. (Lekkerste is dit een paar uur tevoren te laten trekken)
- bacon(vleeswaren) voor ieder sneetje 1 plakje

In elke insneed wat smeersel doen, dan plakje bacon ertussen proppen (gaat T beste met achterzijde van een mes zodat de sneetjes niet losbreken). Stokbroodje zo vullen. Dan in folie en 8 min op 200 graden in de oven. Dan folie openvouwen en nog 6 min in de oven.
Dan smullen :)
Ik ga vanzelf weer bulken :)

Rillingen over mn lijf als ik terug denk aan deze tijd, voor absoluut minimum loon je uit je naad werken en aan het einde vd maand blij zijn met 250 euro :o
Lijkt me ook niet zo leuk, gelukkig mag ik niet werken van mijn ouders. Moet me namelijk focussen op school. Deze sport erbij maakt het ook niet makkelijker :D.

OT: maak snacks voor de wedstrijd van vanavond. Heb de helft al op kan geen kwaad toch? :eating:

Ik post wel een foto ervan als het klaar/nog niet op is. Trouwens zal ik gaan voor popcorn of nootjes?

Lijkt me ook niet zo leuk, gelukkig mag ik niet werken van mijn ouders. Moet me namelijk focussen op school. Deze sport erbij maakt het ook niet makkelijker :D.

OT: maak snacks voor de wedstrijd van vanavond. Heb de helft al op kan geen kwaad toch? :eating:

Ik post wel een foto ervan als het klaar/nog niet op is. Trouwens zal ik gaan voor popcorn of nootjes?
Ik ben blij dat m'n ouders me lieten werken vanaf die leeftijd, heb daardoor veel kennis, handigheid en sociale vaardigheden opgedaan. Mn ouders steunden me financieel 100% zolang ik ook aan het werk was en dingen rondom huis deed. :p

Ik ben blij dat m'n ouders me lieten werken vanaf die leeftijd, heb daardoor veel kennis, handigheid en sociale vaardigheden opgedaan. Mn ouders steunden me financieel 100% zolang ik ook aan het werk was en dingen rondom huis deed. :p
Heb totaal geen handigheid, ben even ontwikkelt als een aap. Qua kennis en sociale vaardigheden moet het wel goed zitten.

Ben het hiermee niet eens. De meeste van mijn vrienden die een bijbaan hebben, hebben deze omdat ze super slecht omgaan met het geld van pa en ma en daar niet genoeg aan hebben. Gevolg: ze gaan werken en gaan ook met dat geld slecht om, werken een week minder ivm tentamen, hebben dan niet meer ‘genoeg geld’, waardoor ze geld moeten lenen van vrienden, waardoor ze meer moeten werken, lagere cijfers halen etc.
Het hebben van een bijbaan op jonge leeftijd zal m.i. voor de meeste jongeren echt wel iets bijbrengen inzake het omgaan met geld. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen :)

Nog thuiswonenden in de buurt van Breda of Utrecht die voor mij willen koken? Ik betaal jullie eten.;)

Served lunch @ cursus. Pasta spinazie-ricotta, salade, vissoep. Trainen we er vanavond wel weer af!
IMG_20190508_121818.jpg
Dat is helemaal geen cursus of opleiding daar, dat is gewoon een all-in vakantie :p

Nootjes obviously :rolleyes:
Of beter nog, neem ze gewoon allebei: voor de eerste helft vd match iets hartigs (nootjes) en voor de tweede helft neem je jezelf een groot pak gesuikerde popcorn :)

Nootjes obviously :rolleyes:
Of beter nog, neem ze gewoon allebei: voor de eerste helft vd match iets hartigs (nootjes) en voor de tweede helft neem je jezelf een groot pak gesuikerde popcorn :)
Ben nu bezig met kikkererwten maken. Dus heb al iets voor een helft. Dan doen we de nootjes

Koken is toch ook een beetje handig zijn...: het niet in je vingers snijden als je groenten fijn snijdt en zo :p
voor koken hoef je niet handig te zijn hoor:o Ik werk zelf in een keuken en heb de meest onhandige collega's (myself included). Al die koks die zichzelf veel verbranden/snijden, das nou niet omdat ze nou zo handig zijn:roflol:

Edit: niet in je klauwen snijden is weten hoe je je groenten beet moet houden en een mes gebruiken wat scherp genoeg is

Eind resultaat. Korst was niet perfect, maar weer wat geleerd voor de volgende keer.

EAD25922-02AA-4A16-8E00-456AE654AA95.jpeg

Helaas vergeten foto's te maken van toen hij gesneden was...

voor koken hoef je niet handig te zijn hoor:o Ik werk zelf in een keuken en heb de meest onhandige collega's (myself included). Al die koks die zichzelf veel verbranden/snijden, das nou niet omdat ze nou zo handig zijn:roflol:

Edit: niet in je klauwen snijden is weten hoe je je groenten beet moet houden en een mes gebruiken wat scherp genoeg is
Heb al aardig wat wonden gekregen ja. Toen ik voor het eerst kookte wilde ik vaat besparen door mijn eten in een bord te bereiden. Liep niet goed af

Terug
Naar boven