En die iemand is dan meestal jijzelf?Moet je een keer naar een teamuitje van mijn werk komen, dat is in principe gewoon spelletjes spelen en jezelf volgooien tot iedereen naar huis gaatIs altijd gezellig (tot er iemand over zn nek gaat)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die iemand is dan meestal jijzelf?Moet je een keer naar een teamuitje van mijn werk komen, dat is in principe gewoon spelletjes spelen en jezelf volgooien tot iedereen naar huis gaatIs altijd gezellig (tot er iemand over zn nek gaat)

haha meestal niet, 1 keertje met uitgaan dat mijn bazen erbij waren maar bij officiele teamuitjes nog nooit.

fl**ker toch op met dat gekut man, is gewoon mn baas
Je spreekt de taal van een beta malefl**ker toch op met dat gekut man, is gewoon mn baas
Ik spreek de taal die de meeste mensen gebruiken. voor mij is er geen verschil tussen een werkgever en een baas.
Ik spreek de taal die de meeste mensen gebruiken. voor mij is er geen verschil tussen een werkgever en een baas.
van je kat misschien? honden hebben bazen, katten hebben butlers
van je kat misschien? honden hebben bazen, katten hebben butlers
Hoezo geen werknemer?Over haar poes wil ik wel de baas zijn, of werkgever