Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • Pre-bed.
    IMG_20190612_214247.jpg
     
    1 van m'n beste homies gaf een feestje omdat zijn zoontje 1 jaar is geworden.

    Hij is Afghaans en blijkbaar wordt dat daar nogal uitbundig gevierd. Zaal afgehuurd voor 150 man, eten en drank volledig gecatered. Waren ook wat Nederlanders aanwezig waaronder ik. Was ook de hele avond een Afghaanse band. Echt gelachen. Goed tempo maar verstond er geen kut van. Kreeg wel steeds zo'n homeland dronestrike gevoel :roflol:.

    Mooie dingen.

    Kheb me helemaal vol lopen stouwen met eten. Heerlijke keuken.

    Ik heb trouwens nog nooit mensen zoviel zien zuipen op een kinderfeestje als hier. Al die Afghaanse mannen dronken de hele tijd pure whisky en wodka. Flink mee kunnen lachen (en drinken natuurlijk). De vrouwen daarentegen drinken niks.

    Al die Afghaanse mannen zijn verkapte alcoholisten. Doen zich voor als moslims maar achter de deur zuipen ze zich klem.

    Bekijk bijlage 457662

    Bekijk bijlage 457663

    Bekijk bijlage 457664

    Bekijk bijlage 457665

    Bekijk bijlage 457666
    Haha ja m'n bord was nogal horkerig gevuld. Was iets te enthousiast. Had hierna nog 2 rondes gedaan. Goede cheatmeal :D
    Dat zijn enorme bergen voeding daar!
    Op zo’n feestje wil ik ook wel eens uitgenodigd worden :)
     
    Bij mij net hetzelfde. Simpele carbs uit fruit gaat goed, maar havermout vlak voor het sporten werpt bij mij altijd wat op tijdens de training. No idea why eigenlijk...
    Milkshake lukt hier niet.
    Dat in combinatie met sit-ups.
    You get where I'm going right?

    Deze lukte dan weer prima.
    Gegeten bij aankomst in fitness.
    Dus 10minuten voor de workout ofzo.
    Screenshot_2019-06-13-07-09-11-770_com.myfitnesspal.android.png
     
    Back
    Naar boven