MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ziet er goed uit.
Vraagje m.b.t. het prep bakje linksonderaan: is dat één grote kipfilet (ziet er niet uit als een "kant en klaar" versie)? Zo ja, bak je dit dan niet meer op in de pan? Want ik vermoed dat dit jouw standaard prep bakjes zijn voor in de microgolf (aka magnetron).
Kant-en-klaar versie van MM. Deze is een paar maanden terug uit het assortiment gegaan, maar ik heb toen nog een kilo'tje of 6-7 in kunnen slaan voor in m'n vrieskist.

Dat zijn de oude kipfiletblokjes 200 gr die uit assortiment zijn
Thanks, got it!
Kant-en-klaar versie van MM. Deze is een paar maanden terug uit het assortiment gegaan, maar ik heb toen nog een kilo'tje of 6-7 in kunnen slaan voor in m'n vrieskist.

Dat is dan achteraf gezien een goede aankoop geweest. Is immers wellicht erg handig (zeker voor jouw meal prep) dat het al in (200 gram) porties is verdeeld.

• Like
Waarderingen: BB_
Pasta spinazie tomaat pijnboompitten en veel kaas beetje rauwe ham

image.jpg

En ik had al zo'n zin in Domino's :(
Dit was mijn eerste keer Dominio's maar ik vind dat er voor een bbq chicken erg weinig kip op ligt.

Vandaag mezelf nog eens een vreetdagje gegund met veel ijs, chocolade en snoepjes maar ook pasta bolognese, dikke biefstuk, Brinta/whey, Griekse yoghurt en pudding :piggy:

Dit was mijn eerste keer Dominio's maar ik vind dat er voor een bbq chicken erg weinig kip op ligt.

Vandaag mezelf nog eens een vreetdagje gegund met veel ijs, chocolade en snoepjes maar ook pasta bolognese, dikke biefstuk, Brinta/whey, Griekse yoghurt en pudding :piggy:
Ik heb ook nog nooit pizza gehad van Dominio's...
Lekker vreetdagje zeg! drool:

Ik vind ze beter dan de lokale pizzaria hier (groter en goedkoper) maar ben het wel eens dat er meer vlees op mag

Terug
Naar boven