Voor mij een chocoladetaart graag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij een chocoladetaart graag
1 pers. porties kun je niet delen....ik dacht ik help je wel ..jij bent in de cut dus ik neem die slechte Kcal voor mn rekeningBosco55555 je karma stelt me hevig teleur! Nog meer taart die aan mijn neus voorbij gaat kan ik niet handelen hoor

1 pers. porties kun je niet delen....ik dacht ik help je wel ..jij bent in de cut dus ik neem die slechte Kcal voor mn rekening
Kan ik het goedmaken?![]()
met extra chocolade en slagroom!!EerstHahaha oke oké, daar heb je een punt ...
Voor deze keer is het je vergeven, maar de volgende keer graag een dubbele portie voor mijmet extra chocolade en slagroom!!
en dan krijg je van mij wat je lekker vindI zie de groente ei salade vaker voorbij komen. Maak je dat met rauwe groente of roerbakgroente je die eerst ?![]()
Kabeljouw burger of mijn burger..met eiergroenten salade
Kan allebei natuurlijk...doe ik ook...roerbak of Wokgroenten en he kan er van alles inkieperen, vlees..vis..eieren..fruit..evt met saus of mayo..lekkere bite en is voedzaamI zie de groente ei salade vaker voorbij komen. Maak je dat met rauwe groente of roerbakgroente je die eerst ?
.....emmertje koffie...

Spot de vegan hahahaha
ik heb gelezen dat 4 gram pas dodelijk is, dus kan nog wel wat hebben.Wil cafeine laag houden zodat het effect groter is voor als ik ga trainen![]()