Geniet ervan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet ervan!

Airco ook alleen in de kantineaangezien je geen airco hebt kruip dan maar in de koelkast, maar tegen niemand zeggen welke v d 2![]()

srs??met alle respect voor je prestatie maar een doel om 25kg spiermassa te gainen is als vrouw onmogelijk (waarschijnlijk bedoel je wat anders)..of ben je nu aan het trollen?Ik zou zeggen geen paniek voetbal. Maar mijn lat ligt anders, lager dan die van jullie.
Ik heb voor het eerst in jaren een redelijk ontspannen relatie met eten en dat wil ik zo houden. Ik kom van 130 kg en zat in een kansloos stressvol jojo ritme. Ik probeer nu te luisteren naar mijn lijf en het te voeden ipv vullen. En vanwege het losse vel probeer ik spiermassa te kweken om de boel weer een beetje op te vullen. Vandaar dat ik niet wil afvallen want dan krijg je nog meer los vel. Maar ik sta er dus anders in, ik zet geen mega doelen maar hak het in kleine overzichtelijke stukjes. Momenteel is het doel 25 kilo spieren met behoud van huidig gewicht. Daarna zie ik wel weer verder. Langzaam schuift het steeds een beetje op. Eerst was ik al heel tevreden en blij met maat 42, eindelijk winkelen in een gewone winkel. Nu moet ik er niet meer aan denken en vind ik maat 36 mooi.

met alle respect voor je prestatie maar een doel om 25kg spiermassa te gainen is als vrouw onmogelijk (waarschijnlijk bedoel je wat anders)..of ben je nu aan het trollen?![]()

Yoghurt ?![]()
ik mis iets.......kijkersvraag: Wat kan/moet er nog bij?
Klopt als een busIk vermoed dat ze van haar 64kg in totaal 25kg spiermassa wil en 39kg andere samenstelling (vet, vocht, bot,...)![]()
Het zal heus niet op de gram nauwkeurig zijn maar ik wordt volgeplakt met elektroden op mijn hele lijf. Dan gaat er stroom doorheen. Daarna kunnen ze niet alleen vet vocht en spier zien maar ook verdwaald vocht, buiten de cellen zeg maar. Dat is een overblijfsel in mijn benen van toen ik nog steunkousen droeg. Zolang je het maar telkens op dezelfde manier meet, kun je wel de progresssie zien.
Ik heb gekeken, ze noemt het een bio impedantie meting ?
Het apparaat werkt volgens het principe dat elektriciteit beter geleid door spieren, bot en water, dan door lichaamsvet.
De bio-impedantiemeter meet hoe uw lichaamsmassa is samengesteld en berekent wat uw spiermassa is (oftewel vetvrije massa-index: VVM-index).
De impedantie is proportioneel aan het totale lichaamsvocht (TBW), de vetvrije massa wordt hieruit afgeleid op basis van een aanname (Assumed Hydratation fraction for Lean Mass) van 73,2%. Deze aanname is terug te vinden in andere technieken die worden gebruikt om de lichaamssamenstelling mee in kaart te brengen zoals de DEXA-scan. De impedantiewaarden kan dus gebruikt worden om te berekenen hoeveel vocht er in het lichaam aanwezig is en dus ook hoe het lichaam is onderverdeeld in spier-, vet- en botmassa. De vetmassa (VM) wordt berekend door het verschil te nemen tussen het totale lichaamsgewicht en de vetvrije massa.