- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn ervaring was minder..Verse pizza bbq chicken & pizza cheeseburger van de jumbo. Ik moet zeggen ben wel onder de indruk, smaak was goed!!
![]()
..enjoy your meal ziet er wel smakelijk uitVers van een supermarkt?Verse pizza bbq chicken & pizza cheeseburger van de jumbo. Ik moet zeggen ben wel onder de indruk, smaak was goed!!
![]()
België loopt nog wat achter of niet

Jup
12 minuten in de oven en klaar
lekker voerbakkieKip, rijst, sperziebonen, cashewnoten, rozijnen en wat hot pepper sauce.
![]()

Ziet er een erg smakelijke combo uit!Kip, rijst, sperziebonen, cashewnoten, rozijnen en wat hot pepper sauce.
![]()
Vind het zoete van de rozijnen in combo met die saus en kruiden van de kip echt verassend lekker

en die saus is maar 18kcal per 100gr dus perfect voor een dieetAbsoluut! Eten moet in de eerste plaats lekker zijn.Vind het zoete van de rozijnen in combo met die saus en kruiden van de kip echt verassend lekker
Ik vind het iig geen straf om dit saaie bro food te eten zoen die saus is maar 18kcal per 100gr dus perfect voor een dieet

Blueberry cheesecake!Zalm, puree met beetje zachte geitenkaas, béarnaise en gemarineerde komkommer/rode ui salade.
![]()
Ook nog kaastaart met bosbessen gemaakt
![]()

Blueberry cheesecake!
Ik stel dan maar meteen de voor de hand liggende vraag: receptje?
Wel niet low kcal ofzo, real fatty deal 

Bedankt op voorhand.Ik stuur het morgen via pmWel niet low kcal ofzo, real fatty deal
Uit de vorm intussen
![]()