- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je daar nu weer met die "niet proppen" fetisj?volle tafel wordt een volle buik....niet proppen!! das niet netjes![]()

Tosti's zijn zoals benen. Op een halve kan je niet staan.Wij doen lui vandaag. Tosti en frambozen on the side voor de vitamientjes
![]()
![]()
Manlief eet meerdere tostis van witbrood met ham kaas ananas en vaak ook nog een gebakken ei.
Ik maak een halve tosti met bruin brood rauwe ham Brie en rode ui.
![]()

Niet dan?Inderdaad, een halve tosti? Alsof je naar de h**ren gaat voor een knuffel.![]()

Precies.Als ik 5000 kcal per dag eet en om 19:00 uur pas op 2300 kcal zit, ga ik echt wel proppen.(Als ik het gezond wil houden, dus geen fast food e.d..)

Daar ga ik niets meer over zeggen, want na mijn vorige grap werd ik direct voor mong**l (ja, met een hoofdletter gelukkig) uitgemaakt.
Ik verwacht trouwens dat met de jaren mijn energiebehoefte toeneemt (met mijn BW-toename).
Volgens mij kunnen de meeste ouders van tegenwoordig een voorbeeld nemen aan @Bosco55555 's opvoeding. Misschien was het een straf voor een halve training.Inderdaad, een halve tosti? Alsof je naar de h**ren gaat voor een knuffel.![]()

Vertederend.Daar ga ik niets meer over zeggen, want na mijn vorige grap werd ik direct voor mong**l (ja, met een hoofdletter gelukkig) uitgemaakt.Ik verwacht trouwens dat met de jaren mijn energiebehoefte toeneemt (met mijn BW-toename).
Ik ben overigens ook netjes opgevoed met 'niet proppen en niet met volle mond praten', 'eten wat de pot schaft', 'altijd je bord leegeten' en 'netjes wachten totdat iedereen heeft opgeschept' hoor.Volgens mij kunnen de meeste ouders van tegenwoordig een voorbeeld nemen aan @Bosco55555 's opvoeding.
![]()
).Krijg je dan ook meteen buik- en maagpijn van zodra je iets te veel volume eet?Maagverkleining he ? Brie valt als een baksteen bij mij. Dus na een halve tosti en wat snoeptomaatjes en frambozen zat ik propvol. Meestal eet ik van een gebaksbordje dan vallen de kleinere porties niet zo op. Geen krachttraining gedaan vandaag nog spier pijn van vrijdag in mijn armen. Wel twee uur gewandeld. Toch kom ik wel aan de 1750 calorien vandaag waarvan 121 eiwit aan gezien ik 7 eetmomenten had vandaag. Nou ja 6 gehad nog 1 te gaan.
Dat moet echt niet aangenaam zijn. Is dit voor de rest van je leven of is dit enkel zo na de eerste x paar maanden/jaren na je operatie?Yep. Te veel eten of iets verkeerds eten zorgt voor misselijkheid en buikpijn gedurende een uur. Maar ik ga nog wel regelmatig de mist in hoor omdat het per gerecht verschilt hoeveel ik er van kan eten. Kip of vis kan ik 130 gram op. Rundvlees maar 50 gram. Soms is het eten zo lekker dan wil ik nog een hapje voor de smaak maar dat past eigenlijk niet.
Kwark of yoghurt erbij? Is heerlijk met kersen en zwarte chocolade.Gevaarlijke ontdekking gedaan. Nu nog even kijken hoe ik hem ga combineren in mijn late night snack. Misschien met kersen? Maar dan moet er nog iets van eiwit bij.....
![]()
kweet niet wie je bedoeld maar ik heb gelukkig nog steeds een gezonde eetlust...wel een klein buikjeBen je daar nu weer met die "niet proppen" fetisj?
Het is niet omdat oude mensen niet meer veel kunnen eten, dat dat voor iedereen geldt.![]()