- Waardering
- 10.919
- Lengte
- 1m75
Bij ons heb je 2 verdiepingen. Krachtzone bevat geen airco dus als je traint wordt je zeiknat. Terwijl de cardiozone wel airco bevat, dus zodra je zeiknat naar de cardiozone gaat zal je even kippenvel krijgen door die kou.Bij ons is de sportschool juist voor mij the place to be deze week. Dat is juist de enige plek waar ik kom met goede airco. Climate control bij ons op kantoor is ruk, en thuis heb ik geen airco, dus thuiswerken is helemaal hel. Deze week is er amper iemand in de gym, en 't is oprecht gewoon koel als je binnen komt. Ik heb ook al 3 mensen deze week gezien die eerst zijn gaan sporten, douchen, en dan vervolgens aan een tafel bij de receptie hun werk laptop open klappen en nog rustig 2-3 uur aan die balie gaan zitten werken, probably geen airco thuisKwam van de week zelfs gewoon iemand zonder uberhaupt sportspullen bij te hebben rustig binnen lopen en gaan zitten werken
Maar is inderdaad heerlijk trainen in een lege gym.
Zie nogsteeds mensen in een hoodie trainen

Kwam van de week zelfs gewoon iemand zonder uberhaupt sportspullen bij te hebben rustig binnen lopen en gaan zitten werken