MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bij ons is de sportschool juist voor mij the place to be deze week. Dat is juist de enige plek waar ik kom met goede airco. Climate control bij ons op kantoor is ruk, en thuis heb ik geen airco, dus thuiswerken is helemaal hel. Deze week is er amper iemand in de gym, en 't is oprecht gewoon koel als je binnen komt. Ik heb ook al 3 mensen deze week gezien die eerst zijn gaan sporten, douchen, en dan vervolgens aan een tafel bij de receptie hun werk laptop open klappen en nog rustig 2-3 uur aan die balie gaan zitten werken, probably geen airco thuis :p Kwam van de week zelfs gewoon iemand zonder uberhaupt sportspullen bij te hebben rustig binnen lopen en gaan zitten werken
Bij ons heb je 2 verdiepingen. Krachtzone bevat geen airco dus als je traint wordt je zeiknat. Terwijl de cardiozone wel airco bevat, dus zodra je zeiknat naar de cardiozone gaat zal je even kippenvel krijgen door die kou.
Maar is inderdaad heerlijk trainen in een lege gym.

Zie nogsteeds mensen in een hoodie trainen

Lekkerder dan het er uit ziet :p

IMG_20190728_071127867.jpg IMG_20190728_071620550_BURST000_COVER_TOP.jpg

Bij ons heb je 2 verdiepingen. Krachtzone bevat geen airco dus als je traint wordt je zeiknat. Terwijl de cardiozone wel airco bevat, dus zodra je zeiknat naar de cardiozone gaat zal je even kippenvel krijgen door die kou.
Maar is inderdaad heerlijk trainen in een lege gym.

Zie nogsteeds mensen in een hoodie trainen

De Kai Greene wannabes

Me kaaklijn is idd gegroeid van al het eten.. me hele gezicht is er door gegroeid eigenlijk.. combo gear en gewoon zoveel en zo vaak moeten eten heeft hem laten groeien (is mijn theorie iig)
Ziet er wel echt smakelijk uit wat is het? megapannekoek...Calzone??

Ziet er wel echt smakelijk uit wat is het? megapannekoek...Calzone??
Uhhh 1 banaan, 60gr oats,kaneel, 1 heel ei, 6 eieren alleen het eiwit. Die oats gooi ik eerst door de blender zodat het poeder is. Deed eerst de pindakaas er door heen maar dan proef ik het niet echt dus daarom maar weer terug er boven op.

Je zou er meerdere pannekoeken van kunnen bakken maar ik ben wat lui dus ik zet het vuur gewoon laag en een deksel er op dan wordt de bovenkant ook gewoon gaar en kun je hem evengoed draaien :P

Uhhh 1 banaan, 60gr oats,kaneel, 1 heel ei, 6 eieren alleen het eiwit. Die oats gooi ik eerst door de blender zodat het poeder is. Deed eerst de pindakaas er door heen maar dan proef ik het niet echt dus daarom maar weer terug er boven op.

Je zou er meerdere pannekoeken van kunnen bakken maar ik ben wat lui dus ik zet het vuur gewoon laag en een deksel er op dan wordt de bovenkant ook gewoon gaar en kun je hem evengoed draaien :P
Wel wegspoelen met een emmertje zwarte koffie :toothpick: :zuip:

Nog nooit zo me kip geprept.. te warm om te bakken dus denk gooi het eens in de oven.

IMG_20190728_112729227.jpg

Wij doen lui vandaag. Tosti en frambozen on the side voor de vitamientjes

IMG_0066.JPG

image.jpg

Manlief eet meerdere tostis van witbrood met ham kaas ananas en vaak ook nog een gebakken ei.
Ik maak een halve tosti met bruin brood rauwe ham Brie en rode ui.

image.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi!

Vandaag at dit lekkers van de Hummusbar: Kipfilet, allerlei slaatjes (de wortelsalades zijn m'n favoriet)n en een gigantische Laffa (hier in 4en gevouwen)

2019-07-28 01.03.16 2.jpg

Pannetje lecsó gemaakt, want de tomaatjes zijn nu zooo lekker.

2019-07-28 02.47.13 1.jpg

En nog een lunchbordje van afgelopen week. Een berg groenten met een dressing van Ajvar, yoghurt, light mayo en weet ik veel wat nog meer. En nog 2 verdwaalde groentenburgertjes van oa erwten en mais.

2019-07-25 02.37.01 2.jpg

Terug
Naar boven