- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Dan kunnen we jou vanaf nu Ernie noemen?
Yup

Sous vide stick en vacuumsealer gekocht. Super handig om thuis te kunnen vacuumsealen. Producten blijven langer goed en ik ben benieuwd hoe het sous vide koken thuis zal gaan. Die stick is in de aanbieding bij de Sligro. Van €120 voor €50.
Meestal zijn Princess producten nogal crappy maar deze vacuumsealer (van €60) kwam als beste uit de bus op bol.com en coolblue.
€110 voor een setje is wel netjes. Binnenkort hier eens updaten met wat foto's van het resultaat.
![]()
![]()
![]()
Een stoomoven is echt heel nice. Kan je veel nice dingen mee doen. En dan heb je idd geen sous-vide stick nodig. Gewoon vacuumsealen en dan je oven in.Heel cool! ben benieuwd hoe je dat bevalt. Heb zelf een stoomoven en heb er ook al eens over gedacht om zo'n vacumeerder aan te schaffen. Ben wel benieuwd hoe dat uitpakt met biefstuk..
Gezonde chocomousse in de maak. Straks nog wat geroosterde amandelen erover
![]()
En het eindresultaat. Yum! Mijn darmen kunnen niet zo goed tegen e nummers en zoetstoffen dus ik moet een beetje creatief zijn met mijn chocolade behoefte.
![]()
damn dat moet ik ook eens proberen!Waar was dit?
Nee nee, was even verderop.Waar was dit?
Alvast niet in het restaurant van de zoo van Antwerpen, denk ik zo...