- Waardering
- 10.920
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag altijd Franse wijn in Italië.glaasje Italiaanse vino bij het diner maakt het wel compleet![]()
Ik ben 6 jaar geleden volledig gestopt met alcohol drinken. Destijds wel eens wijn geprobeerd, maar vond het toen ook niet lekker. Nou weet ik dat je het moet leren drinken etc etc, maar aangezien ik toch geen alcohol drink voel ik die behoefte niet.Meer voor ons!
Ken nog mensen die niet drinken.
Ligt de smaak je niet of is het eerder de alcohol zelf die je niet graag hebt?
Tis vakantie...dus genieten....mj ieder zijn dingIk vraag altijd Franse wijn in Italië.
Kwestie van wat extra spuug bij de carbonara te krijgen.
Of cola zero

Grapje eet niet zo graag carbonara.
Sterk man!Ik ben 6 jaar geleden volledig gestopt met alcohol drinken. Destijds wel eens wijn geprobeerd, maar vond het toen ook niet lekker. Nou weet ik dat je het moet leren drinken etc etc, maar aangezien ik toch geen alcohol drink voel ik die behoefte niet.
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.Sterk man!
Dat zijn veel kcals die je aan eten kan spenderen!

Zitten er wel chiazaadjes in voor het echte fitgirlgehalte?
Lijnzaad! deze week in de bonus bij de AHZitten er wel chiazaadjes in voor het echte fitgirlgehalte?

Wat zit er verder dan nog in? Ik kan het “bakje kots” zo op het zicht niet echt goed ‘ontleden’

Ik kan wel een receptje voor je schrijven als je wilt.
Altijd goedIk kan wel een receptje voor je schrijven als je wilt.