- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Gratis verzending geldt alleen binnen NL.Nope. Ik heb ze al allemaal besteld. Met gratis verzending.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratis verzending geldt alleen binnen NL.Nope. Ik heb ze al allemaal besteld. Met gratis verzending.
Niet bij thuggy.com. Gratis verzending in NL én BE.
Trots op jeeee
België kom ik zelf wel langs brengen.Niet bij thuggy.com. Gratis verzending in NL én BE.

IkWie had gedacht dat iets vegan zo lekker zou kunnen zijn.![]()

Hoe is die praline smaak?

En die milkshake zo te zien zonder klonters. Hoe krijg je dat voor mekaar; met blender of gewoon in een shakebeker?

Gewoon in een shake beker. Altijd zonder klontjesEn die milkshake zo te zien zonder klonters. Hoe krijg je dat voor mekaar; met blender of gewoon in een shakebeker?
Ziet er lekker uit! Bambix is life!![]()
goede kwaliteit de shakes van xxl.Heb ook eens zo'n sample box gekocht. Chocolade vond ik ook niet lekker.Hoe is die praline smaak?
Ik had laatst een proefzakje met rich chocolade of zoiets. Smaakte naar coffee creamer.![]()
Ja die sample box heb ik nu ook een staan. Vond die smaken die jij noemt + cookies & cream het lekkerst. Pindakaas smaak vond ik wat flauw, maar met pindakaas poeder toegevoegd ook goed te doen.Heb ook eens zo'n sample box gekocht. Chocolade vond ik ook niet lekker.
Praline , kokos en banaan zijn wel aan te raden!
kieper het door de groentensalade...eitje erbij...mayo...kan overal wel bij toch? heeft een neutrale smaak dussssssssNet uurtje gewandeld. Nu tijd voor een cracker met huttenkase en nagelholt, soort runderrookvlees. Wasvergeten dat de huttenkase in de koelkast stond, moet vandaag op gezien de datum, dus tips voor huttenkase recepten zijn Welkom.
![]()