AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Late night snack. Noten toch maar eens afgewogen. Bizar hoe weinig 20 gram eigenlijk is.....kom tot de conclusie dat ik normaal makkelijk 60 a 70 gram noten at.
Maarja de weegschaal he ?

image.jpg

En die milkshake zo te zien zonder klonters. Hoe krijg je dat voor mekaar; met blender of gewoon in een shakebeker?
Ziet er lekker uit! Bambix is life! :heart:
Gewoon in een shake beker. Altijd zonder klontjes:heart: goede kwaliteit de shakes van xxl.

Hoe is die praline smaak?

Ik had laatst een proefzakje met rich chocolade of zoiets. Smaakte naar coffee creamer. :(
Heb ook eens zo'n sample box gekocht. Chocolade vond ik ook niet lekker.

Praline , kokos en banaan zijn wel aan te raden!

Heb ook eens zo'n sample box gekocht. Chocolade vond ik ook niet lekker.

Praline , kokos en banaan zijn wel aan te raden!
Ja die sample box heb ik nu ook een staan. Vond die smaken die jij noemt + cookies & cream het lekkerst. Pindakaas smaak vond ik wat flauw, maar met pindakaas poeder toegevoegd ook goed te doen.

Net uurtje gewandeld. Nu tijd voor een cracker met huttenkase en nagelholt, soort runderrookvlees. Wasvergeten dat de huttenkase in de koelkast stond, moet vandaag op gezien de datum, dus tips voor huttenkase recepten zijn Welkom.

image.jpg

Net uurtje gewandeld. Nu tijd voor een cracker met huttenkase en nagelholt, soort runderrookvlees. Wasvergeten dat de huttenkase in de koelkast stond, moet vandaag op gezien de datum, dus tips voor huttenkase recepten zijn Welkom.

image.jpg
kieper het door de groentensalade...eitje erbij...mayo...kan overal wel bij toch? heeft een neutrale smaak dussssssss

Dankjewel voor de tip. Ik lust best graag huttenkase maar 400 gram op 1 dag weg werken......dat vergt wat creativiteit

Terug
Naar boven