- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb je nog langer honger

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je nog langer honger

Ja en dat blijft die voorlopig ook. Vrijdag ayce sushi en zondag ayce Mexicaans en dan is het even uit met de pret. Moet weer een beetje in shape komen.
Daarom heb je ook die denk beeldige vetrol van 3cmIk niet .. ik leef om te eten niet andersom
Oeh oke oké de enige goede reden! Geniet van je ayce!

denkbeeldig 3 cm.. irl 20 
Gewoon lang en groot zijn en een hoog metabolisme hebben, dan kun je cutten 3500 kcal.Breakfast of champions.
Thaise curry met kip. Daarop wat gefrituurde kippendij, 2 eitjes en een shitload aan jalapeños.
![]()
In totaal iets van 300 g kip. Vrijwel geen carbs.
Het grootste voordeel van werken in de keuken als je in de bulk zit: Je kan je elke dag gratis onbeperkt volstouwen met goed kwaliteit voedsel.
Het grooste nadeel van werken in de keuken als je in de cut zit: Je kan je elke dag gratis onbeperkt volstouwen met goed kwaliteit voedsel.

Tautologie?Gewoon lang en groot zijn en een hoog metabolisme hebben, dan kun je cutten 3500 kcal.![]()
Morgen mag ik een cheatmeal... Denk dat ik sushi maar eens voorstel ( lees afdwing hehe)