XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • Nom nom nom
     

    Bijlagen

    • D25F3DC6-5A51-47C9-B44C-7AB127ED84BC.jpeg
      D25F3DC6-5A51-47C9-B44C-7AB127ED84BC.jpeg
      155,3 KB · Weergaven: 146
    Hoe krijg je het weg? Ga je dat echt zo weg zitten lepelen? :eek: (no hate)
    Als je te lui bent meerdere keren op een dag te koken na een tijdje oefenen lukt dat van zelf wel :P denk dat er wel mensen op dit forum zijn die het dubbele van dit in 1x wegeten.
     

    Bijlagen

    • image.jpg
      image.jpg
      114,7 KB · Weergaven: 126
    Als je te lui bent meerdere keren op een dag te koken na een tijdje oefenen lukt dat van zelf wel :P denk dat er wel mensen op dit forum zijn die het dubbele van dit in 1x wegeten.
    Waarom meerdere keren op een dag?
    meal preppen doe je voor de volgende dag/wk? :)

    1568727867463.png
     
    Waarom meerdere keren op een dag?
    meal preppen doe je voor de volgende dag/wk? :)
    Ben ik ook te lui voor heb geen school of werk op dit moment dus ik sta op maak me pannenkoekjes met rijst heb ik al een groot aantal kcal binnen en dan rest van de dag gewoon kleine dingetjes zoals crackertjes met pindakaas me 2 bakken kwark en me avondeten.

    wtf gewoon droog rijst eten? :') Doe er dan toch een sausje bij ofzo :(

    Ik eet het zo al 1 jaar lang en heb er geen problemen mee deed er eerst bruine bonen door maar dat werd ik wel zat na 1 maand. Ik vraag me af hoe meeste van jullie een bak havermout wegkrijgen ik ga over me nek van dat :P
     
    Ben ik ook te lui voor heb geen school of werk op dit moment dus ik sta op maak me pannenkoekjes met rijst heb ik al een groot aantal kcal binnen en dan rest van de dag gewoon kleine dingetjes zoals crackertjes met pindakaas me 2 bakken kwark en me avondeten.



    Ik eet het zo al 1 jaar lang en heb er geen problemen mee deed er eerst bruine bonen door maar dat werd ik wel zat na 1 maand. Ik vraag me af hoe meeste van jullie een bak havermout wegkrijgen ik ga over me nek van dat :P
    Je wordt vast nog wel eens een sterke luiaard :D
     
    • Haha
    Waarderingen: Bubs
    Ik vraag me af hoe meeste van jullie een bak havermout wegkrijgen ik ga over me nek van dat :P
    Met gewone havermout (met melk en warm) zou ik ook kokhalzen.... :o
    Maar een lekker kwark of vanille skyr met havermout erdoor (koud) en wat kaneel/cacao (evt. wat vanillewhey) en wat fruit (appel/banaan/druiven/blauwe bessen of aardbeien) en wat noten oid. is echt wel lekker :D
     
    Je wordt vast nog wel eens een sterke luiaard :D
    CB43D78B-6401-49FA-BD70-EFA7FB8AD922.jpegDat komt wel goed :emo:

    Met gewone havermout (met melk en warm) zou ik ook kokhalzen.... :o
    Maar een lekker kwark of vanille skyr met havermout erdoor (koud) en wat kaneel/cacao (evt. wat vanillewhey) en wat fruit (appel/banaan/druiven/blauwe bessen of aardbeien) en wat noten oid. is echt wel lekker :D

    Ik heb laatst kwark geprobeerd en hier havermout door gegooid en een tikkeltje kaneel maar vond dit ook niet echt lekker kreeg het wel weg maar gooide er ook teveel in volgensmij.
     
    Ik heb laatst kwark geprobeerd en hier havermout door gegooid en een tikkeltje kaneel maar vond dit ook niet echt lekker kreeg het wel weg maar gooide er ook teveel in volgensmij.
    yoghurt nemen. Is slapper... of aanlengen met wat vocht (water, sap etc)
    Vanilleskyrr of vanilleyoghurt nemen... zo lekker van smaak :o
    Of gewoon muesli of creusli ipv havermout :D
     
    60 gram oats
    40 gram whey
    100 gram blauwe bessen
    25 gram rozijnen
    8 gram psyllium husk
    Bekijk bijlage 466262

    Ik zie meerdere mensen psyllium husk toevoegen aan oats en shakes, is dit omdat het gezond of vezelrijk is, of omdat het volume van oats meer wordt of..? Wat doet dat spul eigenlijk:p
     
    Ik zie meerdere mensen psyllium husk toevoegen aan oats en shakes, is dit omdat het gezond of vezelrijk is, of omdat het volume van oats meer wordt of..? Wat doet dat spul eigenlijk:p
    Kan je lekker van schijten
     
    Extra vezels idd. En inderdaad wordt het volume wat meer wat ook mooi meegenomen is.
    Merk je dat je die extra vezels nodig hebt? Als ik jouw maaltijden voorbij zie komen lijkt het mij dat je daarmee voldoende vezels binnen krijgt?
     
    Back
    Naar boven