Welkom terug thuis Bert!Weer thuis en ouderwets roerbakje. Vandaag voor het eerst weer goede trek.Afgelopen 3 dagen niet echt kunnen genieten van het lekkere eten op vakantie wegens buikklachten.
![]()
En smakelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom terug thuis Bert!Weer thuis en ouderwets roerbakje. Vandaag voor het eerst weer goede trek.Afgelopen 3 dagen niet echt kunnen genieten van het lekkere eten op vakantie wegens buikklachten.
![]()

Weer thuis en ouderwets roerbakje. Vandaag voor het eerst weer goede trek.Afgelopen 3 dagen niet echt kunnen genieten van het lekkere eten op vakantie wegens buikklachten.
![]()
Wat is dat? Ik was altijd blij, want thuis mocht ik mij nooit volvreten.Toen ik 13 was had ik ook altijd buikpijn vanwege heimwee
geef mij maar gewoon worst appelmoes & patatten, dat laatste gerechtje kan er ook nog bij
Dat soort toeristen had je ook ja. Heerlijke keukens en gerechten, maar gewoon patat en afvalvlees pakken. Ieder z'n ding.geef mij maar gewoon worst appelmoes & patatten, dat laatste gerechtje kan er ook nog bij
Is that mmmmmmmmayo?
Yes, exact 10gr mayo van DL, 10%vetgehalte
.