- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
FixedIs dat niet jus d'orange?
Wijn blijft inderdaad wijn.
Daar gaan we geen weintjes over maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FixedIs dat niet jus d'orange?
Wijn blijft inderdaad wijn.
Daar gaan we geen weintjes over maken.
Niiice! @pat82 : wij moeten daar ook naartoe!

Weer geen rijst op de foto

Darmen verdragen momenteel weer effe geen rijst

Zie vorige pica's

Ja echt een aanrader. Zeker eens heen gaanNiiice! @pat82 : wij moeten daar ook naartoe!
Ik zie trouwens dat ie zowel in Sittard als Heerlen zit.
Was echt heerlijk maar wel heel vullend.

Ik bedoelde ook niet enkel per definitie rijst (mag evengoed pasta, aardappel(puree), quinoa, peulvruchten, ... zijn)Darmen verdragen momenteel weer effe geen rijst
Mais als kh en daarna lact vrije yoghurt met quinoavlokken als aanvulling
Ik eet meestal glutenvrije pasta, aardappel, kikkererwten, linzen etc.Zie vorige pica's
Er is zoveel meer dan rijst kip brocolli
En dit is maar 1 van de 6-8 meals...![]()

@Bert een tijdelijke variant allicht ("herfst")?
De naam alleen al (speculaaskruiden) doet het beste vermoeden![]()
Thanks voor de review en de heads up.Ik vond hem niet lekker, smaakte erg nootmuskaat achtig. Had wat meer kaneel achtig verwacht. Er is van optimel nu ook een seizoensvariatie yoghurt, iets met pruim dacht ik. Die vindt ik wel heerlijk!
Ik proef de gember en kardemom meer. Kruiden van meest naar minst zijn: gember, kaneel, kardemom, kruidnagel, nootmuskaat, anijs. Echt naar speculaaskruiden.Ik vond hem niet lekker, smaakte erg nootmuskaat achtig. Had wat meer kaneel achtig verwacht. Er is van optimel nu ook een seizoensvariatie yoghurt, iets met pruim dacht ik. Die vindt ik wel heerlijk!