MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Heb je die saus zelf gemaakt?? :wanker::fapn:
    Welke saus?? Ik doe geen saus over m'n eten.
    Of bedoel je die kaas? Is deze van Musclemeat:
    1570561280312.png
     
    Welke winkel heeft die? Ik ben al verschillende grote supermarkten binnen gelopen en nergens gevonden. :(
    Is de nieuwe seizoenssmaak. AH + Jumbo hebben 'm i.ig.
    De kwark en Griekse Yoghurt van Optimel liggen doorgaans in verschillende schappen en niet naast elkaar. Macro's verschillen niet veel though. Kleinere supermarkten hebben ook een kleiner assortiment en speculaassmaak hebben ze bijv. niet bij onze buurtsupermarkt AH.
    Ik kom niet bij de XL, maar bij een gemiddelde AH. Het is de nieuwe seizoenssmaak en je moet bij de Griekse Yoghurt (en niet kwark) kijken.
     
    Oké, het is dus duidelijk. Jij vraagt waar het te koop is ondanks dat ik dat een paar berichten erboven had gepost. :P
    De eerst keer stond ik bij het verkeerde schap want ze hebben niet alle Optimel bij elkaar liggen en aangezien je het niet kon vinden dacht ik misschien dat jij dit ook had. Van de magere kwark is de seizoenssmaak appel-kaneel trouwens, nog niet geprobeerd.
     
    Zoals op de foto te zien wel. Was (noodgedwongen) in de magnetron.

    Top thanks! (Sommige kaas smelt wel maar verliest / veranderd echt van structuur en smaak) ik zag het het wel smelt op de foto maar was benieuwd naar de smaakverandering :p, nogmaals thx!
     
    Oké, het is dus duidelijk. Jij vraagt waar het te koop is ondanks dat ik dat een paar berichten erboven had gepost. :P
    De eerst keer stond ik bij het verkeerde schap want ze hebben niet alle Optimel bij elkaar liggen en aangezien je het niet kon vinden dacht ik misschien dat jij dit ook had. Van de magere kwark is de seizoenssmaak appel-kaneel trouwens, nog niet geprobeerd.
    Van de kwark is de seizoensvariatie die met sinaasappel en abrikoos toch?
     
    Van de kwark is de seizoensvariatie die met sinaasappel en abrikoos toch?

    Yess, die smaakt goed trouwens! Had verwacht erg zuur te zijn door de sinaasappel, maar das totaal niet overheersend!
     
    Back
    Naar boven