Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koken, bakken, rauw?
Rauw.
De vlammen slaan me spontaan uit de aars als ik hier naar kijkPost legday verwennerij. Volkoren rijst met rundertartaar, Mexicaans gekruide groente in tomatensaus en om het af te maken extra chilipoeder.
![]()
Weet jij of iemand een site of sites waar je eiwitrijke recepten kan vinden met niet al te veel of ingewikkelde ingrediënten en minder (als smaakmaker) of helemaal (vega/vegan) geen vlees of vis?
Over de jaren ben ik steeds heter gaan eten, soort van tolerantie opgebouwd. Moet er nu alleen goed rekening mee houden als ik voor anderen kook..De vlammen slaan me spontaan uit de aars als ik hier naar kijk

Haha beste tolerantie dan inderdaad , ik hou best wel van heet eten maar ik heb zo’n vermoeden dat ik die meal van jouw snotterend en zwetend aan het eten zou zijnOver de jaren ben ik steeds heter gaan eten, soort van tolerantie opgebouwd. Moet er nu alleen goed rekening mee houden als ik voor anderen kook..![]()
Weet jij of iemand een site of sites waar je eiwitrijke recepten kan vinden met niet al te veel of ingewikkelde ingrediënten en minder (als smaakmaker) of helemaal (vega/vegan) geen vlees of vis?
instagram.com

www.avantgardevegan.com
HELP: ik heb geen zin in zoete aardappel met kip en boontjes. Wie heeft een lekkere snelle meal met +\- 500 kcal en degelijke eiwitten![]()
Herkenbaar. De Madame Jeanettes heb ik standaard liggen, maar nog steeds moet ik na het snijden niet m'n vingers aflikken.Over de jaren ben ik steeds heter gaan eten, soort van tolerantie opgebouwd. Moet er nu alleen goed rekening mee houden als ik voor anderen kook..![]()

Neen, waarom broeder Bertus?
Nee hoor, beste goeie gast, moet jou nog de groenten doen