XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik ook niet. Neem je dan af en toe een hap droge stokbrood, of hoe eet je dit? :D

Re: Post je meals! (pics!)

note sure if very big plate, or very small baugette
Small baguette

stokbrood met pasta.. die combinatie kende ik nog niet
Zoals bij een Bbq! Vlees, koude pasta en stokbrood

Alleen dan zonder bbq :(

Ik ook niet. Neem je dan af en toe een hap droge stokbrood, of hoe eet je dit? :D
Yes.
Zit wel wat margarine tussen

In je water dopen HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Hahahahha
Hahahah
Haha
Ha ha...

Even snel wat op t werk naar binnen werken, kalkoen is facking droog niet te vreten :p

uploadfromtaptalk1371574570584.jpg

Salade van bruine bonen + tomaat + ui + chinese kool + 200 gr garnalen
met tosti's. :meal:
Hnngggggggggg

DSC00369.jpg

DSC00371.jpg

ziet er heerlijk uit, kok!;)
Enne waar hebt u die garnalen gehaald? Zijn er nog in de aanbieding? Ze zijn hier nogal duur maar het is wel lkkr:p
Dank je. :) Ik hou van lekker eten! :D
Garnalen haal ik bij Deen. 200 gram voor 2,39. Niet heel goedkoop maar wel lekker voor een keer.

hebben ze die euroshopper garnalen niet meer bij de ah? die kostten echt geen moer destijds

hebben ze die euroshopper garnalen niet meer bij de ah? die kostten echt geen moer destijds
Nu 2,30 ofzo voor 250 gram.

Die diepvries bedoel je he? Wel ontzettend lekker en blijft tenminste na ontdooien ook nog wat van over.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 11:22 ----------

Even gegoogled, maar in 2009 kostten ze nog 1,33 EUR? :eek:

Dat zijn toch scampi's of gamba's fzo?

Ow en marina, je bent ze vergeten te kuisen :o

Nu 2,30 ofzo voor 250 gram.

Die diepvries bedoel je he? Wel ontzettend lekker en blijft tenminste na ontdooien ook nog wat van over.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 11:22 ----------

Even gegoogled, maar in 2009 kostten ze nog 1,33 EUR? :eek:
jep die idd

je had bij de c1000 ook prima garnalen (die je nog moest pellen) voor een paar euro uit de diepvries... die waren veel lekkerder
geen id of ze die nog hebben

garnalen kosten sowieso geen kloot nu ik erover nadenk :p
bij de aziatische supermarkt ook niet

Moraalridder

Er zit een darmkanaal in die je eruit moet halen :o
Ik weet wat het is.. maar die garnalen zijn kant en klaar en al gekookt en maar 1,5-2 cm groot.. zie het al voor me...

Als ik grote garnalen of gamba oid vers maak of uit diepvries (dat ze nog ongekookt zijn) dan maak ik ze uitgebreid schoon. maar zo een kant en klaar bakje en al gekookt etc niet.
het zijn dit soort pakjes.. die ga ik echt niet nog eens schoonmaken.
http://www.schappennieuws.nl/bio-wokgarnalen/

Wraps

Met chili van extra mager gehakt, tomaten, barbecuesaus en chilisaus. Beetje zoetig, best prima.

uploadfromtaptalk1371666641775.jpg

Terug
Naar boven