xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet. Neem je dan af en toe een hap droge stokbrood, of hoe eet je dit?![]()
Small baguettenote sure if very big plate, or very small baugette
Zoals bij een Bbq! Vlees, koude pasta en stokbroodstokbrood met pasta.. die combinatie kende ik nog niet

Yes.Ik ook niet. Neem je dan af en toe een hap droge stokbrood, of hoe eet je dit?![]()
HahahahhaIn je water dopen HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
ziet er heerlijk uit, kok!Salade van bruine bonen + tomaat + ui + chinese kool + 200 gr garnalen
met tosti's.
Hnngggggggggg

Dank je.ziet er heerlijk uit, kok!
Enne waar hebt u die garnalen gehaald? Zijn er nog in de aanbieding? Ze zijn hier nogal duur maar het is wel lkkr![]()
Ik hou van lekker eten! 
Nu 2,30 ofzo voor 250 gram.hebben ze die euroshopper garnalen niet meer bij de ah? die kostten echt geen moer destijds

Dat zijn toch scampi's of gamba's fzo?
Ow en marina, je bent ze vergeten te kuisen![]()
jep die iddNu 2,30 ofzo voor 250 gram.
Die diepvries bedoel je he? Wel ontzettend lekker en blijft tenminste na ontdooien ook nog wat van over.
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 11:22 ----------
Even gegoogled, maar in 2009 kostten ze nog 1,33 EUR?![]()

Lol zo ziet mijn stront eruit na een nachtje stappen. Hoop dat het lekker smaakt!
Small baguette man, bijna net zo groot als zijn vork![]()
Ik ook niet. Neem je dan af en toe een hap droge stokbrood, of hoe eet je dit?![]()
welnee.. gewoon wokgarnalen.. kant en klaar ... hoef je niet zelf schoon te maken en smaken perfect zo.Dat zijn toch scampi's of gamba's fzo?
Ow en marina, je bent ze vergeten te kuisen![]()

Er zit een darmkanaal in die je eruit moet halenwelnee.. gewoon wokgarnalen.. kant en klaar ... hoef je niet zelf schoon te maken en smaken perfect zo.![]()

Ik weet wat het is.. maar die garnalen zijn kant en klaar en al gekookt en maar 1,5-2 cm groot.. zie het al voor me...
Als je alleen maar loopt te zeiken, kan je dan gewoon niet posten?