AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Haha thanks! Ik moet zeggen dat ik ze ook liever vers maak, maar deze waren ****ing cheap :D. Heb 't allemaal in 1 grote pan gegooid en gewoon 10 minuten lekker op hoog vuur gebakken. Moet zeggen dat de burgers er niet echt smakelijk uit zien idd, waren ze wel though.

effe vraagje heb voor vanavond tonijnsteak gekocht , is de eerste keer dat ik die ga klaarmaken. iemand tips ivm kruiding & gaartijd?

Zou alleen de sojasaus overslaan

effe vraagje heb voor vanavond tonijnsteak gekocht , is de eerste keer dat ik die ga klaarmaken. iemand tips ivm kruiding & gaartijd?
Laat hem wel eerst op kamertemperatuur komen.
Ik gril hem zelf ook maar 1 minuutje.. dan is hij nog rauw van binnen. Dat vind ik juist lekker.
Ik doe er enkel na grillen wat zeezout en limoen over. Zalig! :lick:

Zoals gezegd, marineren in sojasaus + eventueel een eetlepel honing (als het in je schema past) en daarna wat sesamzaadjes erover. Dan aan beide kanten even goed aangrillen!

On topic:

Zoete spiesjes van de BBQ (varkenshaas gemarineerd in een beetje appelsap + witte wijn azijn) met partjes ui en jonagold appel.

Erbij een salade van cottage cheese, avocado, radijsjes, lenteui, dille en tuinkers op knackebrod.

2j1jzuo.jpg

Zoals gezegd, marineren in sojasaus + eventueel een eetlepel honing (als het in je schema past) en daarna wat sesamzaadjes erover. Dan aan beide kanten even goed aangrillen!

doet mijn vader ook altijd als hij tonijn maakt. gewoon heel kort aanbakken dat als je er een reepje van uit snijdt dat hij wit is aan de boven en onderkant, maar nog 'rauw' aan de binnenkant. en dan sesamzaadjes erin gebakken zo aan de boven en onderkant. weet niet juist hoe hij het doet, maar daammnn zo eet ik een kilo tonijn weg :o

doet mijn vader ook altijd als hij tonijn maakt. gewoon heel kort aanbakken dat als je er een reepje van uit snijdt dat hij wit is aan de boven en onderkant, maar nog 'rauw' aan de binnenkant. en dan sesamzaadjes erin gebakken zo aan de boven en onderkant. weet niet juist hoe hij het doet, maar daammnn zo eet ik een kilo tonijn weg :o

Ja, supersimpel en superlekker!!!

Post-workout van vandaag
100gram zilvervlies rijst
1 paprika
290 gram kipfilet (gekruid met kerrie)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Havermout pannenkoek getopt met total protein x 4

IMAG0699.jpg

Havermout pannenkoek getopt met total protein x 4

Die totalprotein is toch met soja ofzo? Had die pot ook laatst gekocht, maar smaak was echt te ranzig voor woorden! Neus dicht en naar binnen gieten dan maar!:p

Ziet er wel lekker uit btw! Wat en in welke hoeveelheden heb je hiervoor gebruikt?

Die totalprotein is toch met soja ofzo? Had die pot ook laatst gekocht, maar smaak was echt te ranzig voor woorden! Neus dicht en naar binnen gieten dan maar!:p

Ziet er wel lekker uit btw! Wat en in welke hoeveelheden heb je hiervoor gebruikt?

Vind de smaak persoonlijk wel meevallen gelukkig. Heb ook al van veel anderen gehoord dat ze hem niet te pruimen vinden. De pannenkoeken smaken trouwens gewoon prima.

Dit zijn de ingrediënten die ik heb gebruikt (icm een anti-aanbakpan):
3 Ei 240 21.9 0 17.4
50g Havermout 178 5.5 30 4
100ml Melk 32 3.2 4.7 0
25g Total protein 93 20.5 1.6 0.5
Totaal 543 51.1 36.3 21.9

Achter de total protein staat de voedingswaarde van caseïne, maar goed, dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.675
Een willekeurige avondmaaltijd in Turkije; diner-buffets & calorie buffers opbouwen ftw :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren cheat day na 100 dagen clean challenge. Dat der diabetes.. Niet alles opgekregen. 1 pizza, 1 pot ben&jerry's en 5 donuts -> foodcoma. We waren met 2 man. Vanaf morgen back on track ;)

IMG_2506.jpg

IMG_2507.jpg

Morgen die aardbeientaart eens zoeken nomnom

Slightly dissapointed in keuze van Ben & Jerrys man.
Voor de rest: :thumb:

cookie dough and chunky money zijn juist de goede smaken

Terug
Naar boven