- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
effe vraagje heb voor vanavond tonijnsteak gekocht , is de eerste keer dat ik die ga klaarmaken. iemand tips ivm kruiding & gaartijd?
1,5 min grillen op beide kanten
Marineren in soja saus en daarna sesamzaadjes erover
Hmm
Laat hem wel eerst op kamertemperatuur komen.effe vraagje heb voor vanavond tonijnsteak gekocht , is de eerste keer dat ik die ga klaarmaken. iemand tips ivm kruiding & gaartijd?

effe vraagje heb voor vanavond tonijnsteak gekocht , is de eerste keer dat ik die ga klaarmaken. iemand tips ivm kruiding & gaartijd?
Zoals gezegd, marineren in sojasaus + eventueel een eetlepel honing (als het in je schema past) en daarna wat sesamzaadjes erover. Dan aan beide kanten even goed aangrillen!

doet mijn vader ook altijd als hij tonijn maakt. gewoon heel kort aanbakken dat als je er een reepje van uit snijdt dat hij wit is aan de boven en onderkant, maar nog 'rauw' aan de binnenkant. en dan sesamzaadjes erin gebakken zo aan de boven en onderkant. weet niet juist hoe hij het doet, maar daammnn zo eet ik een kilo tonijn weg![]()
Dat lukt mij ook al als het gewoon rauw is (sashimi) en enkel met wat japanse sojasaus

Die totalprotein is toch met soja ofzo? Had die pot ook laatst gekocht, maar smaak was echt te ranzig voor woorden! Neus dicht en naar binnen gieten dan maar!
Ziet er wel lekker uit btw! Wat en in welke hoeveelheden heb je hiervoor gebruikt?
Een willekeurige avondmaaltijd in Turkije; diner-buffets & calorie buffers opbouwen ftw
http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1044678_594346103943205_1780632450_n.jpg