bramophyte
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.084
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal zeker nog wel schelen in de smaak voor de fijnproevers onders ons
dan is tie aan het verbranden denk ikLekker en wel, maar doe mij maar olijfolie. Boter als je effe niet oplet wordt zwart.
Niet zozeer de smaak als dat je heter kan en minder spettert.Dat zal zeker nog wel schelen in de smaak voor de fijnproevers onders ons
In het weekend wil ik wel eens de pretentie hebben het dagelijkse te overstijgen, dan ga ik me ook netjes houden aan de regels en geboden over pasta en saus.
Zou ik ook is moeten doen.In het weekend wil ik wel eens de pretentie hebben het dagelijkse te overstijgen, dan ga ik me ook netjes houden aan de regels en geboden over pasta en saus.
Precies dat, maar je wilt je zooi in je pan ook wel gaar hebben. Bijv. slavinken altijd zwarte meuk in de pan. Maar aardappels bakken dan weer prima in boter.
misschien is een airfryer wat voor je......die werkt ook zonder boterPrecies dat, maar je wilt je zooi in je pan ook wel gaar hebben. Bijv. slavinken altijd zwarte meuk in de pan. Maar aardappels bakken dan weer prima in boter.

Ik red me prima met mijn Tefal RK8121 Rijstkoker / Multicooker 45-in-1misschien is een airfryer wat voor je......die werkt ook zonder boter

Dat geldt eigenlijk ook voor chinees, koreaans en vietnameesIk zou dat toch willen tegenspreken op het gebied van vrouwen![]()

ik blik / dg for those gains daar ga je echt van groeien dus
goed voor de powerlifter belly gainzzik blik / dg for those gains daar ga je echt van groeien dus
Lekker patatjes