- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krachtvoer
Wel een beetje weinig Lies.
Ze vulde anders aardig goed. Maar heb nog een chocolade letter liggen, die zal ook wel sneuvelen vandaag.
Hehe zondag 3 stuks laten verdwijnenZe vulde anders aardig goed. Maar heb nog een chocolade letter liggen, die zal ook wel sneuvelen vandaag.
Thuiswerk dagje :$
.
.ja die zijn wel lekker vaak kies ik ze als Goody, met volle melk en een extra eitje erbij voor wat meer vastigheid...jammie!!Thanks to @Bosco55555 en @Lm7790 en nouja, iedereen die het over pancakes had in mijn log.
Toevallig deze nog liggen:
![]()
Dus nu:
![]()
Ook thuiswerkdagje.
ja die zijn wel lekker vaak kies ik ze als Goody, met volle melk en een extra eitje erbij voor wat meer vastigheid...jammie!!
.350 ml water en 60 gram oats 3:30 min in de magnetron op 900W. Vervolgens 40 gram whey toevoegen en mengen. Direct 150 gram bevroren blauwe bessen toevoegen en tot slot 25 gram rozijnen.wat voeg je toe melk of water? water is t*ring ranzig man
een sausje erdoor en ik keur hem goed....laat de molen maar draaienBeetje bij elkaar geraapt zooitje: sla, zoete aardappel en popcorn chicken (kfc)![]()

Je maaltijden zien er altijd superlekker uit!Op verzoek van manlief lagsagne gemaakt, wel veel groente erdoor gedaan , rode ui, 2 paprika's en een prei en knoflook en extramager rundergehakt om zo de baklading kaas een beetje te compenseren.![]()

ik ben benieuwd hoe die eruit ziet....is tie al klaar? echt?Op verzoek van manlief lagsagne gemaakt, wel veel groente erdoor gedaan , rode ui, 2 paprika's en een prei en knoflook en extramager rundergehakt om zo de baklading kaas een beetje te compenseren.![]()