- Waardering
- 6.246
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker hoor......wijntje doen?Niet echt fotogeniek hoor.maar wel comfortfoodgehalte. Morgen weer gezond anders komt het niet goed met de weegschaal.

Je maaltijden zien er altijd superlekker uit!
Manlief mag blij zijn.![]()
Dankjewel was heerlijk.Op verzoek van manlief lagsagne gemaakt, wel veel groente erdoor gedaan , rode ui, 2 paprika's en een prei en knoflook en extramager rundergehakt om zo de baklading kaas een beetje te compenseren.![]()
jij nog een wijntje dan?
Graag, trakteer jij?
Had @L3tty je niks gegeven dan?
Als ik t een beetje in kan schatten 400 gr (misschien wat meer)??Lekker Hollands maaltje, maar t*ring he. Hoeveel gram aardappelen is dat wel niet

is wel wat veel misschien maar prima weg te kanen. Ik heb er iig geen moeite mee.![]()
Gebakken wel ja, makkelijk een halve kilo maar gekookt?!
Bleehh

Met genoeg witte bonen en tomatensaus en vlees geen probleem.Gebakken wel ja, makkelijk een halve kilo maar gekookt?!
Bleehh

Moet wel zeggen... ik leg ze na koken nog even 10 min onder de gril.Idd, gekookte aardappelen eet ik echt noooooit. Vink echt niet te vreten![]()
lekker krokant 
Met genoeg witte bonen en tomatensaus en vlees geen probleem.
Vind aardappel iig veel minder vullen dan 100-125 gr ongekookt afgewogen pasta.![]()

Moet wel zeggen... ik leg ze na koken nog even 10 min onder de gril.lekker krokant
![]()

Pasta is ook makkelijker meenemen en bljft lekker ook als t koud is.Ja true maar eet liever de pasta dus neem dat wel voor lief dan![]()
Lekker Hollands maaltje, maar t*ring he. Hoeveel gram aardappelen is dat wel niet
500 gram. Met witte bonen in tomatensaus en een gehaktballetje, glijdt dat zo naar binnenAls ik t een beetje in kan schatten 400 gr (misschien wat meer)??
is wel wat veel misschien maar prima weg te kanen. Ik heb er iig geen moeite mee.![]()