MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Snij die lever er eens uit, staat ie goed vet?
Lever niet gebruikt. Is hier niemand een liefhebber van... maar misschien ook nog nooit een goed bereide ganzenlever gehad :thinking:
Eén had een lekkere dikke huid de ander was helaas wat dunner.

Snap ik wel hoor :roflol: Maar kijken wat je er van gaat maken lijkt mij onlogisch aangezien ik de filosofie heb om zo veel mogelijk te gebruiken
Je kan het toch op verschillende manieren bereiden? Verder wel mee eens hoor. Gaat ook allemaal wel op :eatmeat:

Lunch

22021344-8E1E-4E38-85D7-1914AA6796AB.jpeg

Nee, gekkie :roflol:!
Theoretisch een tussendoortje, in praktijk ontbijt.
Ik had nog niets gegeten vandaag :o.
Lunch over een uurtje.

1576581891350.png
Tel je zelfs azijn en limoensap mee? :eek: wordt t dan niet heel erg obsessief... *goed bedoelde vraag* :o

Tel je zelfs azijn en limoensap mee? :eek: wordt t dan niet heel erg obsessief... *goed bedoelde vraag* :o

:o.
Als ik het in een "maaltijd" of "recept" gestoken heb wel omdat ik dit ook als leidraad gebruik om de vinaigrette te maken (en dus niets te vergeten).
Anders zelden :). Een teentje knoflook bvb. breng ik ook niet meer in :p.

Varkenshaas met boontjes voor mij, manlief heeft varkenshaas met aardappels en wortel.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    190,7 KB · Weergaven: 91
  • image.jpg
    image.jpg
    164,4 KB · Weergaven: 102
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Haha jij verkiest ook die 65 cent platte kaas boven de 1eur40 Danone. Vind de smaak zelfs beter. In van die danone altijd brokken. Die van de Delhaize is ook om van te spauwen.
Haha ja :p. Die 65 cent platte kaas heeft prima macro's, is lekker en goedkoop. Dus ik zou niet weten waarom ik nog andere zou kopen :D!

Terug
Naar boven