- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Dat wordt een beetje lastig als het gans is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt een beetje lastig als het gans is

Snap ik wel hoor
Maar kijken wat je er van gaat maken lijkt mij onlogisch aangezien ik de filosofie heb om zo veel mogelijk te gebruikenLever niet gebruikt. Is hier niemand een liefhebber van... maar misschien ook nog nooit een goed bereide ganzenlever gehad

Je kan het toch op verschillende manieren bereiden? Verder wel mee eens hoor. Gaat ook allemaal wel opSnap ik wel hoorMaar kijken wat je er van gaat maken lijkt mij onlogisch aangezien ik de filosofie heb om zo veel mogelijk te gebruiken

Tel je zelfs azijn en limoensap mee?wordt t dan niet heel erg obsessief... *goed bedoelde vraag*
![]()
.
. Een teentje knoflook bvb. breng ik ook niet meer in
.Ik wou dat mijn partner mij “manlief” noemtVarkenshaas met boontjes voor mij, manlief heeft varkenshaas met aardappels en wortel.

Haha jij verkiest ook die 65 cent platte kaas boven de 1eur40 Danone. Vind de smaak zelfs beter. In van die danone altijd brokken. Die van de Delhaize is ook om van te spauwen.
Haha jaHaha jij verkiest ook die 65 cent platte kaas boven de 1eur40 Danone. Vind de smaak zelfs beter. In van die danone altijd brokken. Die van de Delhaize is ook om van te spauwen.
. Die 65 cent platte kaas heeft prima macro's, is lekker en goedkoop. Dus ik zou niet weten waarom ik nog andere zou kopen
!