Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20191218_071742.jpg

@Sanca Magni

Hebben ze je nou weggejaagd?

WAT EET JE VANDAAG!!!??
Momenteel confituur en pindakaas.
Ik heb nog heerlijke gebakjes, vlaai, pizza, pasta, rijstpap, bloedworst, oversized steak etc gegeten maar ik post hier idd niet meer.
Mijn vrouwtje doet haar uiterste best om voor me te zorgen en daar hoef ik hier geen kritiek op.

Ik heb nog heerlijke gebakjes, vlaai, pizza, pasta, rijstpap, bloedworst, oversized steak etc gegeten maar ik post hier idd niet meer.
Mijn vrouwtje doet haar uiterste best om voor me te zorgen en daar hoef ik hier geen kritiek op.

Mmm, ik denk dat het meer gekheid was dan gemeende kritiek.

Lief dat je vriendin dat allemaal voor je fixed :heart: true love :D Geniet er lekker van!

De hele les met een kerstman muts op gefietst, was de laatste les van de instructeur...beetje gekkigheid moet kunnnen maar warm !!!:fire:
Nu gauw deze opdrinken

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    164,3 KB · Weergaven: 127

Maaltijden gemaakt door echtgenote worden hier vrijgesteld van kritiek.
Je moet credits er wel bij vermelden.

Ja heb ik ooit ook eens gekocht, vond hem maar naar poep smaken.
Heb hem tussen beton mix gedraaid zodat ie nog iets van bijdrage had.
Heb er zelf geen klacht over, maar heb ze ook enkel nog belegd gegeten (met appelstroop of zoals in mijn vorige post met ei en tomaat en sla)... Volgende keer ga ik ze met geprakt fruit er doorheen bereiden en een paar met groentemix om in te vriezen als snack voor onderweg naar werk.

Zeker waar alleen dan krijg je ze niet zo dik als hij heeft.
Ik bak ze eerst op laag vuur stijf in een ring (zelfde als voor het ei). Komen dacht ik van de blokker of van de action:

image.jpg

Die zet je gewoon in de pan, scheutje olie erin en de mix er op...

Terug
Naar boven