- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En zo ziet het eruit na een dagje of twee in de diepvries. Heerlijk dessertje. Nu moet ik dit nog zien gedaan te krijgen met bevroren bananen. Om een of andere reden lukt het niet fatsoenlijk om een fluff met bananen te maken. Alle tips zijn welkom!
het ding is dat zoetstof geen suiker is, maar wel hetzelfde effect heeft als suiker. althans, je hersenen pikken het zo op. laat suiker nu verslavend werken.. conclusie: je hebt nog steeds zin in zoet en 'behoefte' aan suikers. geef je hieraan toe, dan sla je vanzelfsprekend vet op. tenzij het dan weer in je macro's past etc etc.
even heel kort door de bocht![]()
Is wel heel kort door de bocht idd.
Ik drink al jaren colalight, sf redbull maar suikercravings heb ik vrijwel niet.
Deel is het gewoon psychologisch.
Het is simpel.. kcal in = kcal uit. eet je teveel dan wordt je dikker. of het nu een bak kwark is of een ijsje.Moraal het is niet om nu, het is gewoon in het algemeen ik wil gewoon weten als dat er staat met die voedingswaarden is dat ook waar dat je maar 3 kcals binnenkrijgt en dat je daarvan niet dik wordt of is dat fake en wordt je er wel dik op ? dat is mijn vraag
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 11:58 ----------
Ow zo,, maar ja ik kan er gewoon van afblijven veel moeite heb ik er niet aan, alleen soms heb ik er wel zin in in zo'n waterijsje maar dus eigenlijk, het ijsje zelf slaat geen vet op omdat er bijna niks inzit toch?
).
ze leken een beetje op meal 3Wow ziet er nice uit! Alles bij elkaar mengen en in een vorm en klaar?
Beetje te vergelijken met een cheesecake uit de winkel qua structuur/stevigheid?
Ja haha dat snap ik wel maar ik dacht misschien is het wel 6 kcal per eisje maar heeft het heel wat anders dat je wel dik maakt ik dacht miss de zoetstoffen die je heel erg dik maken ;S
maar dat is dus niet waar
Dankjewel nu maar een slimpie ijsje eten![]()
nee haha maar ik wil wel graag clean bulken en niet dat ik 4kg spier bijkom en 10 kg vet![]()
sommige mensen hebben ook een verkeerd beeld over wat "gezond voedsel" inhoud.hmm, ken het zelf niet hoor , maar wat ik onder clean bulk versta is 300-400 boven onderhoud eten met alleen gezonde voedsel![]()

Volgensmij heb ik dat maar een pak magnum zie.ik niet.onder gezonde voedsel staan, of is gezond in het algemeen binnen je macros eten
dat denk ik tenminste want ik ken ook mensen die binnen hun macros eten alleen eten ze het wel via croissants, patat frikandell maar ze hebben wel een dikke sixpack met een chill lichaam
MAAK EEN EIGEN TOPIC AAN IN PLAATS VAN HIER JE HALVE LEVEN TE VERTELLEN.
Die mensen die jij kent smeren pindakaas op hun buik, daar krijg je een dikke sixpack van met een chill lichaam.