MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik zit, zonder dit, al op 4000 kcal. Dit moet er nog in vandaag, wish me luck.
IMG_20191227_214343.jpg

Ik zit, zonder dit, al op 4000 kcal. Dit moet er nog in vandaag, wish me luck.
IMG_20191227_214343.jpg
Als je meer calorien nodig hebt kun je dan niet meer noten en avocados toevoegen aan je menu ? Die tikken flink aan. Of heb je dan te veel vet ?
En mango hapt ook zo weg en is relatief calorierijk.
Allemaal dingen die ik juist in januari minder moet gaan eten

Laatst bewerkt:
Als je meer calorien nodig hebt kun je dan niet meer noten en avocados toevoegen aan je menu ? Die tikken flink aan. Of heb je dan te veel vet ?
Ik krijg het nog wel weg. Noten eet ik al genoeg, net als pindakaas. Mocht het echt een issue worden, ga ik wel chocomel drinken ofzo. Nu is het meer dat ik te veel chocola en zo op had en wegens de feestdagen wat te veel rotzooi, normaal eet ik wel clean en dan gaat het prima.

Lunch in de stad met een vriendin
Roerei gehaktbal en geitenbrie en mini broodjrs

Bijlagen

• 20191228_115953.jpg
    20191228_115953.jpg
    250,5 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Trouwens, nog wel goeie tip, ik ga denk ik weer eens avocado's kopen.:thumbs:

Heel zwaar leven hier . Gaat goed met de december kilos. Maar hoort een beetje bij een dagje stad. Lekker borrelen

Bijlagen

• 20191228_145345.jpg
    20191228_145345.jpg
    212,7 KB · Weergaven: 121
Ik heb geen honger na al dat eten buiten de deur maar manlief moet nog wel wat eten. Hij gaat voor het eerst een magioni bloemkoolpizza proberen. De Danio is backup voor als hij het niet lust. Ik eet een mini puntje pizza voor de smaak en voor de rest eet ik gewoon paprika reepjes. Eindoordeel. Ik vind de pizza wel lekker manlief geeft het een zesje hij heeft hem opgegeten maar ik hoef het niet weer te kopen. Hij is blij met de backup danio.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    201,1 KB · Weergaven: 112
  • image.jpg
    image.jpg
    225,3 KB · Weergaven: 99
  • image.jpg
    image.jpg
    163,5 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:
Terug