AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

15775609375522823198580452604086.jpg
snickers met pepernoten? haha :dunno:

Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?

Vragen stellen mag altijd, nee het is geen strategie. Veel mensen op dit forum hanteren IIFYM, google maar even wat het inhoud. Het eten na 8e zou je dik van worden, dit is al lang achterhaald en bullshit. Ze eet dit dus denk ik voor 99% zeker omdat ze het lekker vindt en binnen haar macros past!

Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?
Ook in de cut kan dit.
Als het in je macros past.
Veel mensen vinden t ook fijn om snachts geen honger te hebben.
Maar t is persoonlijk. De een vind lekker gevuld naar bed gaan beter slapen. De ander vind t minder en slaapt slecht op een volle maag.
Dus net wat je voorkeur is.

Ik heb geen honger na al dat eten buiten de deur maar manlief moet nog wel wat eten. Hij gaat voor het eerst een magioni bloemkoolpizza proberen. De Danio is backup voor als hij het niet lust. Ik eet een mini puntje pizza voor de smaak en voor de rest eet ik gewoon paprika reepjes. Eindoordeel. Ik vind de pizza wel lekker manlief geeft het een zesje hij heeft hem opgegeten maar ik hoef het niet weer te kopen. Hij is blij met de backup danio.
Sorry dat ik het zeg, maar waarom is je man zo ondankbaar? Ik zou blij zijn als iemand zo iets lekkers liefdevol voor mij zou bereiden. :)

Ik heb geen honger na al dat eten buiten de deur maar manlief moet nog wel wat eten. Hij gaat voor het eerst een magioni bloemkoolpizza proberen. De Danio is backup voor als hij het niet lust. Ik eet een mini puntje pizza voor de smaak en voor de rest eet ik gewoon paprika reepjes. Eindoordeel. Ik vind de pizza wel lekker manlief geeft het een zesje hij heeft hem opgegeten maar ik hoef het niet weer te kopen. Hij is blij met de backup danio.
Als jij voor mij kookt geef ik je altijd elke dag een 10 :).

@Bert Nou het is gewoon heel erg wennen voor hem, we zijn al 20 jaar samen, en pas sinds mijn maagverkleining doe ik echt aan gezond en sporten. Dat is dus minder dan 2 jaar. Daarvoor had ik een heel andere leefstijl. Hij is destijds gevallen voor een gezellig dik meisje dat onbezorgd frietjes at en bier dronk. Hij probeert zo goed mogelijk mee te buigen met de nieuwe situatie en me te steunen. Maar soms verlangt hij ook terug naar vroeger. Hij is niet echt bezig met gezond leven, darten is zijn sport.En dat is wat mij betreft helemaal prima. Maar dat betekent wel schipperen voor ons allebei op het gebied van eten. Gelukkig kunnen we er samen om lachen en houden we over het algemeen de humor erin.

@Bert Nou het is gewoon heel erg wennen voor hem, we zijn al 20 jaar samen, en pas sinds mijn maagverkleining doe ik echt aan gezond en sporten. Daarvoor had ik een heel andere leefstijl. Hij is destijds gevallen voor een gezellig dik meisje dat onbezorgd frietjes at en bier dronk. Hij probeert zo goed mogelijk mee te buigen en me te steunen. Maar soms verlangt hij ook terug naar vroeger. Hij is niet echt bezig met gezond leven, darten is zijn sport. En dat is wat mij betreft helemaal prima. Maar dat betekent wel schipperen voor ons allebei op het gebied van eten. Gelukkig kunnen we er samen om lachen en houden we over het algemeen de humor erin.
Knap hoe jij er mee omgaat en top dat je deze weg bent ingeslagen. :)

Voel me wel een oude taart nu, 20 jaar samen :haar: ...maar ik ken hem toch echt vanaf mn 18e en we zijn een setje sinds mn 19e.

Ben ik de enigste die dat roze vest extreem aaibaar vind lijken? (Verkapt; can I touch?)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven