- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
snickers met pepernoten? haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snickers met pepernoten? haha

Schuddebuikjes opa
Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?
Ook in de cut kan dit.Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?
Sorry dat ik het zeg, maar waarom is je man zo ondankbaar? Ik zou blij zijn als iemand zo iets lekkers liefdevol voor mij zou bereiden.Ik heb geen honger na al dat eten buiten de deur maar manlief moet nog wel wat eten. Hij gaat voor het eerst een magioni bloemkoolpizza proberen. De Danio is backup voor als hij het niet lust. Ik eet een mini puntje pizza voor de smaak en voor de rest eet ik gewoon paprika reepjes. Eindoordeel. Ik vind de pizza wel lekker manlief geeft het een zesje hij heeft hem opgegeten maar ik hoef het niet weer te kopen. Hij is blij met de backup danio.

Als jij voor mij kookt geef ik je altijd elke dag een 10Ik heb geen honger na al dat eten buiten de deur maar manlief moet nog wel wat eten. Hij gaat voor het eerst een magioni bloemkoolpizza proberen. De Danio is backup voor als hij het niet lust. Ik eet een mini puntje pizza voor de smaak en voor de rest eet ik gewoon paprika reepjes. Eindoordeel. Ik vind de pizza wel lekker manlief geeft het een zesje hij heeft hem opgegeten maar ik hoef het niet weer te kopen. Hij is blij met de backup danio.
.Knap hoe jij er mee omgaat en top dat je deze weg bent ingeslagen.@Bert Nou het is gewoon heel erg wennen voor hem, we zijn al 20 jaar samen, en pas sinds mijn maagverkleining doe ik echt aan gezond en sporten. Daarvoor had ik een heel andere leefstijl. Hij is destijds gevallen voor een gezellig dik meisje dat onbezorgd frietjes at en bier dronk. Hij probeert zo goed mogelijk mee te buigen en me te steunen. Maar soms verlangt hij ook terug naar vroeger. Hij is niet echt bezig met gezond leven, darten is zijn sport. En dat is wat mij betreft helemaal prima. Maar dat betekent wel schipperen voor ons allebei op het gebied van eten. Gelukkig kunnen we er samen om lachen en houden we over het algemeen de humor erin.

Haha zo een hevige fans zijn we nu ook weer niet
Ben ik de enigste die dat roze vest extreem aaibaar vind lijken? (Verkapt; can I touch?)