AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20191229_075556.jpg
heb je de peperkoek al op?

snickers met pepernoten? haha :dunno:

Barbell reep met schuddenbuikjes :p

Dit dus ja

Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?

Haha nee geen bulk strategie. Ik eet elke dag 4 maaltijden. Mijn pre bed at ik dus ook in m'n cut. M'n pre bed is ook altijd anders, ik maak hier eigenlijk al m'n calorieën op en vul eiwit vetten en koolhydraten aan waar nodig. Soms eet ik alleen een eiwit reep als pre bed, soms een 2 gangen diner haha.

Vragen stellen mag altijd, nee het is geen strategie. Veel mensen op dit forum hanteren IIFYM, google maar even wat het inhoud. Het eten na 8e zou je dik van worden, dit is al lang achterhaald en bullshit. Ze eet dit dus denk ik voor 99% zeker omdat ze het lekker vindt en binnen haar macros past!

Yep dit dus

Ook in de cut kan dit.
Als het in je macros past.
Veel mensen vinden t ook fijn om snachts geen honger te hebben.
Maar t is persoonlijk. De een vind lekker gevuld naar bed gaan beter slapen. De ander vind t minder en slaapt slecht op een volle maag.
Dus net wat je voorkeur is.

Het ligt er ook een beetje aan hoe bond je het maakt. En hoeveel later je naar bed gaat.

M'n brein denkt dat ik nog steeds aan het cutten ben dus ik zit soms nog steeds al m'n kcal op te sparen tot in de avond, met als resultaat dat ik nog 1700 kcal moet binnen proppen in 1 maaltijd :'). Krijg je ook zo'n toestanden voor bed :o

M'n brein denkt dat ik nog steeds aan het cutten ben dus ik zit soms nog steeds al m'n kcal op te sparen tot in de avond, met als resultaat dat ik nog 1700 kcal moet binnen proppen in 1 maaltijd :'). Krijg je ook zo'n toestanden voor bed :o
Heerlijk toch? :)

Yep, dat ken ik :roflol:

Zo'n trek in zoetigheid? was dat je post-meal? of misschien wel een hongerklop?

Nou had de hele dag nauwelijks gegeten. En valt best mee toch? Was gewoon Magere Kwark met aardbeitjes barbell reep en wat schuddenbuikjea

Of misschien gewoon lekker en het is weekend? Misschien heeft ze wel in het leger gezeten.

Nope niet in het leger gezeten. Hou wel van eten.

Nou had de hele dag nauwelijks gegeten. En valt best mee toch? Was gewoon Magere Kwark met aardbeitjes barbell reep en wat schuddenbuikjea
ja dacht ik wel, cravings kan je moeilijk weerstaan haha, jazeker een goeie combi, ik weet zeker dat je hebt zitten smullen :)

Er was nog truffelkaas over van het kerstontbijt drool:
Net anderhalf uur gewandeld straks nog een blokhe krachttraining dus moet kunnen

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    137 KB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven