- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
heb je de peperkoek al op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je de peperkoek al op?
Welke peperkoek?
Ontbijtkoek

Goed, super newbie vraag waarschijnlijk maar ik ben echt mega benieuwd naar de reden om dit soort dingen voor bedtijd te eten? Is dit een soort bulk strategie?
Vragen stellen mag altijd, nee het is geen strategie. Veel mensen op dit forum hanteren IIFYM, google maar even wat het inhoud. Het eten na 8e zou je dik van worden, dit is al lang achterhaald en bullshit. Ze eet dit dus denk ik voor 99% zeker omdat ze het lekker vindt en binnen haar macros past!
Ook in de cut kan dit.
Als het in je macros past.
Veel mensen vinden t ook fijn om snachts geen honger te hebben.
Maar t is persoonlijk. De een vind lekker gevuld naar bed gaan beter slapen. De ander vind t minder en slaapt slecht op een volle maag.
Dus net wat je voorkeur is.
Jwz broer. GOOGLE IS EEN KEER JOH LUIWAMMES
Wat is Jwz?
Zo'n trek in zoetigheid? was dat je post-meal? of misschien wel een hongerklop?
Heerlijk toch?M'n brein denkt dat ik nog steeds aan het cutten ben dus ik zit soms nog steeds al m'n kcal op te sparen tot in de avond, met als resultaat dat ik nog 1700 kcal moet binnen proppen in 1 maaltijd :'). Krijg je ook zo'n toestanden voor bed![]()

Je Weet Zelf; Je Weet Zelluf
Of misschien gewoon lekker en het is weekend? Misschien heeft ze wel in het leger gezeten.Zo'n trek in zoetigheid? was dat je post-meal? of misschien wel een hongerklop?
M'n brein denkt dat ik nog steeds aan het cutten ben dus ik zit soms nog steeds al m'n kcal op te sparen tot in de avond, met als resultaat dat ik nog 1700 kcal moet binnen proppen in 1 maaltijd :'). Krijg je ook zo'n toestanden voor bed![]()
Zo'n trek in zoetigheid? was dat je post-meal? of misschien wel een hongerklop?
Of misschien gewoon lekker en het is weekend? Misschien heeft ze wel in het leger gezeten.
ja dacht ik wel, cravings kan je moeilijk weerstaan haha, jazeker een goeie combi, ik weet zeker dat je hebt zitten smullenNou had de hele dag nauwelijks gegeten. En valt best mee toch? Was gewoon Magere Kwark met aardbeitjes barbell reep en wat schuddenbuikjea

Nu maak je er zelf weer een craving van..ja dacht ik wel, cravings kan je moeilijk weerstaan haha, jazeker een goeie combi, ik weet zeker dat je hebt zitten smullen![]()
Niet met de eetlust van een kabouter

ja dacht ik wel, cravings kan je moeilijk weerstaan haha, jazeker een goeie combi, ik weet zeker dat je hebt zitten smullen![]()
Ik ging er ff uit van hoe ik me zou voelen, wel knap dat je de dag doorkomt met zo weinig food 
Ik ging er ff uit van hoe ik me zou voelen, wel knap dat je de dag doorkomt met zo weinig food
![]()