Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Manlief heeft pech de magioni pizza bodems zaten per 2 stuks verpakt en we eten hier economisch.. Zelf heb ik mega uitgebreid gelunchd bij mijn moeder dus mijn avond maal is karig anders gaan de December kilos er nooit af.

Bestaat je avondmaal nou serieus uit 2 plakjes kipfilet? XD

Yep had als lunch een uitsmijter met ham kaas 3 eieren en avocado komkommer en tomaat. Dus nu geen honger maar ik eet 6 tot 8 x per dag dus er gaat later vanavond nog wel wat naar binnen hoor. De pizza krijgt nu een 6,5 want ik heb er meer kaas opgedaan en de ananas in kleinere stukjes gesneden.

Niks meer niks minder drool:
20191230_175149.jpg

Als je @L3tty een beetje volgt dan weet je dat zij een maagverkleining / GBP heeft en dat zij niet veel ( meer ) kan eten , meerdere maaltijden kleine hoeveelheden.

Nee ik volg haar niet specifiek, maar ik zie hier en daar posts van haar voorbijkomen ja. Ik wist idd niet dat ze een maagverkleining heeft gehad. Grotere maaltijden kan ze blijkbaar wel eten (IK ZEG NIET DAT DAT MOET), als ik haar vorige post lees. Ik bedoelde er niks mee voor derest hoor.

De bordjes die je op de foto ziet van boerenbont zijn gebaksbordjes. Dus ht lijkt meer dan dat het is. Vaak gaat het bord ook niet leeg. Denk aan buiten de deur foto.s. Horeca porties zijn nog te groot voor mij.
Ik kan max 150 a 200 gram per maaltijd eten. De uitsmijter van vanmiddag heb ik in 2 x gegeten. Dus de tweede helft koud een uurtje later.
Toch moet ik ondanks de kleine porties wel opletten, ongemerkt schuif je met al dat gegraas toch zo 2500 calorien naar binnen op een dag.
Mijn dagen zijn wel lang, de wekker gaat elke dag om 6.25 en ik ga meestal om 1 uur slapen. Dat redde ik voor mijn maagverkleining ook niet met 3 maaltijden

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
De bordjes die je op de foto ziet van boerenbont zijn gebaksbordjes. Dus ht lijkt meer dan dat het is. Vaak gaat het bord ook niet leeg. Denk aan buiten de deur foto.s.
Ik kan max 150 a 200 gram per maaltijd eten. De uitsmijter van vanmiddag heb ik in 2 x gegeten. Dus de tweede helft koud.

Oke , good to know! Sorry als ik je ermee beledigd heb ofso, nogmaals bedoelde er niks mee! :p

Niks aan de hand. No worries

Terug
Naar boven