ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd
het gaat goed met Flappie

Fijne verjaardag
Hoeveel baantjes zwem je? Ga je alleen of samen met iemand?Vanavond weer lekker zwemmen, ik heb het echt gemist, dus een lichte maaltijd voor mij aan gezien ik om 7 uur in het water lig. Vanavond maar een grote bak kwark met walnoten.
Manlief zit lekker aan de lamachun maar die hoeft niet te cutten.
Das wel een ouwe taartVergeet ik bijna m'n appeltaartje van oudjaarsavond te delen. Een vierkante, voor de verandering. En hesjtek vegan.
![]()
M'n uitbrakmaaltijd de volgende dag was helemaal zelf afgehaald bij de lokale Turk: Kip şiş kebab met van alles en nog wat.
![]()
Dit broodje kwam ook van de Turk. Een soort van brioche, maar met heul veul kaas in het midden.
![]()
maar de rest weer overheerlijk lijkt me 
In de zomer zwem ik baantjes dan is het frisse water wel lekker. Ik doe dan 60 baantjes op mijn buik en 4 op mn rug. In de winter doe ik vaak groepslessen (foei toch, is bijna vloeken hier) in het zwembad die worden in een ander bad gegeven dat een paar graden warmer is en dat vind deze koukleum best fijn....Hoeveel baantjes zwem je? Ga je alleen of samen met iemand?
Heb het ook wel eens overwogen weer te gaan doen. Heb jaren gezwommen maar denk toch anders alleen dan met een team.