AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ekte ekte.... bedoeling was met some sweet P. Alleen dat ging niet helemaal goed.

20200101_182224.jpg
20200101_173954.jpg

In ieder geval lekker krokant zo te zien! :thumbup:

Vanavond weer lekker zwemmen, ik heb het echt gemist, dus een lichte maaltijd voor mij aan gezien ik om 7 uur in het water lig. Vanavond maar een grote bak kwark met walnoten.
Manlief zit lekker aan de lamachun maar die hoeft niet te cutten.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    178 KB · Weergaven: 128
  • image.jpg
    image.jpg
    168,9 KB · Weergaven: 135
Laatst bewerkt:
Vanavond weer lekker zwemmen, ik heb het echt gemist, dus een lichte maaltijd voor mij aan gezien ik om 7 uur in het water lig. Vanavond maar een grote bak kwark met walnoten.
Manlief zit lekker aan de lamachun maar die hoeft niet te cutten.
Hoeveel baantjes zwem je? Ga je alleen of samen met iemand?
Heb het ook wel eens overwogen weer te gaan doen. Heb jaren gezwommen maar denk toch anders alleen dan met een team.

Vergeet ik bijna m'n appeltaartje van oudjaarsavond te delen. Een vierkante, voor de verandering. En hesjtek vegan.
2020-01-01 11.27.21 1.jpg

M'n uitbrakmaaltijd de volgende dag was helemaal zelf afgehaald bij de lokale Turk: Kip şiş kebab met van alles en nog wat.
2020-01-01 04.43.49 1.jpg

Dit broodje kwam ook van de Turk. Een soort van brioche, maar met heul veul kaas in het midden.
2020-01-01 04.43.48 1.jpg

Vergeet ik bijna m'n appeltaartje van oudjaarsavond te delen. Een vierkante, voor de verandering. En hesjtek vegan.
2020-01-01 11.27.21 1.jpg

M'n uitbrakmaaltijd de volgende dag was helemaal zelf afgehaald bij de lokale Turk: Kip şiş kebab met van alles en nog wat.
2020-01-01 04.43.49 1.jpg

Dit broodje kwam ook van de Turk. Een soort van brioche, maar met heul veul kaas in het midden.
2020-01-01 04.43.48 1.jpg
Das wel een ouwe taart :P maar de rest weer overheerlijk lijkt me drool:

Hoeveel baantjes zwem je? Ga je alleen of samen met iemand?
Heb het ook wel eens overwogen weer te gaan doen. Heb jaren gezwommen maar denk toch anders alleen dan met een team.
In de zomer zwem ik baantjes dan is het frisse water wel lekker. Ik doe dan 60 baantjes op mijn buik en 4 op mn rug. In de winter doe ik vaak groepslessen (foei toch, is bijna vloeken hier) in het zwembad die worden in een ander bad gegeven dat een paar graden warmer is en dat vind deze koukleum best fijn....
Vanavond heb ik 2 groepslessen gedaan, eerst aquamoves soort cardio en daarna aquapower dat is HIIT. Ik ga meestal alleen.

Laatst bewerkt:
Kwark met griekse yoghurt, walnoten, geraspte kokos en cacao nibs.
Lekker big bang theory kijken op Netflix, heb ik wel verdiend na zoveel jump squats en kikkersprongen.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    183,7 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt:
20200103_151736.jpg

Heerlijk verse hachee aan het stoven voor vanavond.
Rode kool erbij
Gekookte aardappels.

Goed krachtvoer voor na mijn training.
Alles is biologisch, ik eet enkel biologisch vlees/groenten/fruit etc etc.
Dit smaakt beter en beter voor het geweten!

Terug
Naar boven