Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Calorieën zitten rond de 2800 tijdens m'n bulk. Alleen zodra het gewicht voorbij de 64 gaat wordt ik helemaal gek van mezelf en ben ik niet meer bij de spiegel weg te slaan... Voor m'n gevoel blijft er dan niks over van m'n shape waar ik al zo lang m'n best voor doe en voel ik me zo vatsig als de t*ring en ga ik weer calorieën minderen en lukt het me mentaal gewoon niet meer om voorbij de 2200 á 2300 te gaan....

Ik heb al een hoop tips gekregen van wat ik zoal zou kunnen gaan eten tijdens een bulk maar dat is niet het probleem, fysiek zou ik nog wel veel meer kunnen eten alleen mentaal krijg ik dat gewoon echt niet voor elkaar, ik word dan helemaal lijp van mezelf...

Ik herken dit als geen ander man. Mentaal is BB faktap, zelfs alsmensen zeggen dat je er beter uit begint te zien ging dat het ene oor in en het andere oor uit.

Spiegel ff vermijden, niet elke dag wegen en voldoening halen uit gewichten kunnen uppen heeft bij mij wel (iets) geholpen!

Het bijzondere is dat mijn kracht nog steeds langzaam blijft toenemen ook al blijft het gewicht hangen rond de 63.5 á 64Kg dus das opzich wel fijn...

Maar iets meer massa zou natuurlijk wel fijn zijn, we willen allemaal graag een grote chest en dikke armen immers.... Ik blijf vechten tegen m'n mind en blijf mijn best doen...

Wellicht dat het niet wegen best kan helpen hoor, voordat ik laatst merkte dat ik bijna 65 woog was er eigenlijk niet zo veel aan de hand want had mezelf daarvoor al enige tijd niet gewogen en de spiegel was niet eens zo onaardig tegen me.... Toen ik die 65Kg zag op de weegschaal was ik ook best trots in eerste instantie, alleen begon ik toen in eens overal vetjes te zien aan mijn lijf en werd ik helemaal gek:headbang:

Het bijzondere is dat mijn kracht nog steeds langzaam blijft toenemen ook al blijft het gewicht hangen rond de 63.5 á 64Kg dus das opzich wel fijn...

Maar iets meer massa zou natuurlijk wel fijn zijn, we willen allemaal graag een grote chest en dikke armen immers.... Ik blijf vechten tegen m'n mind en blijf mijn best doen...

Wellicht dat het niet wegen best kan helpen hoor, voordat ik laatst merkte dat ik bijna 65 woog was er eigenlijk niet zo veel aan de hand want had mezelf daarvoor al enige tijd niet gewogen en de spiegel was niet eens zo onaardig tegen me.... Toen ik die 65Kg zag op de weegschaal was ik ook best trots in eerste instantie, alleen begon ik toen in eens overal vetjes te zien aan mijn lijf en werd ik helemaal gek:headbang:

Ik ken het maar al te goed hoor, daarom sta ik zelden op de weegschaal, want je kunt lekker in je vel zitten en tevreden zijn en door dat moment echt compleet onderuit gehaald worden alleen maar omdat je een kilo zwaarder bent ofzo..

Je hebt al meer mentale punten overwonnen, dus ik weet zeker dat er een moment komt dat je deze ook vloert!

65kg voor een man is niet dik...

Experimentje zoete bloemkool pap. Zal straks nog wel een Edit doen of het is gelukt.
image.jpg
image.jpg

Conclusie je proeft de bloemkool niet, de kokosmelk maskeert dat mooi, het is romig, een grote pan comfortfood voor relatief weinig calorien. En er zitten ook nog vitamientjes in. Smaakt echt beter dan dat het klinkt. Heb er wel iets zoetstof doorgedaan met alleen de banaan en kaneel washet niet zoet genoeg

Laatst bewerkt:
Wat zeggen je collega’s daarvan als je dat wegbuffelt in de lerarenkamer? Krijg je daar nooit vragen over van leerlingen/ouders/collega’s oid
Ouders zien er niks van. De rest is het wel gewend inmiddels. Eentje zeikt wel eens over dat mijn tonijn stinkt, maar dan zeg ik dat haar mandarijn stinkt. Sommigen zijn zelfs wel eens jaloers omdat ze het lekker vinden ruiken.

Ouders zien er niks van. De rest is het wel gewend inmiddels. Eentje zeikt wel eens over dat mijn tonijn stinkt, maar dan zeg ik dat haar mandarijn stinkt. Sommigen zijn zelfs wel eens jaloers omdat ze het lekker vinden ruiken.
Zulke fl**kers heb ik ook op m'n werk.

Dan zeg ik altijd: als je honger krijgt door mijn lunch dan is je eigen lunch niet lekker genoeg.

IMG_20200123_124447.jpg

Maaltijdpannekoek, 2 samples XXL pancakes met Wokgroenten, aardappelpuree voor extra carbs, weinig energie nu met lichte keelontsteking

Laatst bewerkt:
Het feit dat het altijd over mijn lunch moet gaan, omdat ik geen boterham met kaas eet zoals alle andere collega’s, vind ik al bijzonder irritant.

Daarom neem ik vaak een wrap met kipfilet en paprika mee naar mijn werk of een bakje kwark. Redelijke macro s en Scheelt gezeur.

Bijlagen

• IMG-20200123-WA0008.jpeg
    IMG-20200123-WA0008.jpeg
    176,2 KB · Weergaven: 126
90gr brinta
130gr banaan
45gr whey choco/cookie
10gr cacao nibs
20gr pindakaas

Bijlagen

• 0A1C5A2F-B893-4307-9067-B7078E3A61CE.jpeg
    0A1C5A2F-B893-4307-9067-B7078E3A61CE.jpeg