Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Haha zo herkenbaar. Ik krijg bijna dagelijks opmerkingen over mijn lunch... Dinsdag zei iemand dat ik wel erg veel zou eten: kop verse soep, salade met wat ham en een eitje en 1 boterham, samen 450kcal. Als dat al veel is :roflol:. Woensdag stak ik wel erg veel tijd en energie in mijn lunch, volgens de collega's. Dat was een gevulde tomaat met rundergehakt die over was van de dag voordien en een kleine salade. En zo is het elke dag wel iets.

Ik hoor het niet eens meer... :fu: asjeblieft, ga maar ergens anders zitten als het stinkt (blijven altijd zitten hoor).

Grappig om te lezen en ook zeker herkenbaar (in het verleden). Mijn huidige collega's vinden het alleen maar mooi om te zien en genieten ook wel eens mee. Zo houd ik iedereen tevreden :)

Bij ons op het werk claimen ze zelfs dat het niet gezond is zoveel te vreten.
Ik stal altijd mn spullen uitgebreid uit.
Tonijn. Shakey, brood, beleg etc.soms wat left overs van de dag ervoor.
Krijg je te horen dat dat niet goed kan zijn en niet gezond voor je lichaam. Dan denk je ; nou wat hebben hun dan voor gezonds,laat maar zien, een fokking lasagna in zo een bak uit de magnetron oid.gast is 1.65 en 55 kilo.
Meestal lach ik em gewoon uit want een discussie heeft geen zin met zo eentje.

Krijg je te horen dat dat niet goed kan zijn en niet gezond voor je lichaam. Dan denk je ; nou wat hebben hun dan voor gezonds,laat maar zien, een fokking lasagna in zo een bak uit de magnetron oid.gast is 1.65 en 55 kilo.

Diegene die claimde dat ik dinsdag wel erg veel zou eten, heeft een half wit brood (groot formaat) binnen gespeeld met Président smeerkaas en fazantpaté...
En dan durf je commentaar geven op iemand met een bak sla en 1 boterham :roflol:.

Ja der zijn wat kortzichtige mensen bij inderdaad. Soms wel vermoeiend steeds dezelfde discussie. Laat mij lekker ongezond zijn volgens jou , maar laat me rustig eten .
De werkvloer verschilt soms nieteens zoveel van groep 1 basisschool van mn dochter.
Merk kwa sociale omgang met mekaar nog eng veel gelijkenissen

giphy.gif

Te veel eten wat de meeste bodybuilders doen is ook verre van gezond

Te veel eten wat de meeste bodybuilders doen is ook verre van gezond

Toch nog gezonder als elke dag broodjes frikandel/ friet/ mac/of zo een smerige bak lasagna schat ik?hier bestellen ze bijna elke dag vettige zooi. Dus in die context zijn wij denk ik nog wel gezond bezig haha:D

Terug
Naar boven