MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Bbq :D Ik sla de hamburgers over en ga aan de kipspiesjes!

uploadfromtaptalk1373387648972.jpg

Beetje veel salade. :o... zit het nu met moeite weg te werken...

200 gr mais + 200 gram kipshoarma + 200 gr groente (spitskool, ui, komkommer) + dressing van yoghurt/mayo/olijfolie/knoflook

2v3qys2.jpg

Post-workout maaltje van vanvond..

Hamlappen geroerbakt met veel ui, bloem en Amsterdamse uien. Hierbij nog aardappelpuree en rode kool gegeten.

SAM_0760.jpg

Spaghetti frutti di mare!

uploadfromtaptalk1373474006205.jpg

Spiegelei met ontbijtspek en andijvie, dubbelgevouwen met basmatirijst ertussen.

B0c5yyg.jpg

waarom zou je musclemeat kip nemen als je het toch kan opwarmen? dan is ht toch gewoon dure kipfilet?

Het is goedkoper dan de AH (gelijk aan 6,50euro ongekookte kipfilet), niet meer snijden, bakken handen wassen. Super snel dus. Daarnaast ook nog is mals en de kipsmaak zit erin. Ook geen e-nummers of andere toevoegingen.

net pizza gemaakt met bloemkool bodem, kwam het tegen en dacht laat ik het eens proberen.
het smaakte nog verrassen goed. proefde niet veel bloemkool, maar was best een redelijke pizza bodem.
oke het was geen echte pizza, maar wel lekker naar mijn mening

[afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de hele pizza was het bij mij ongeveer
kcal:625 v27 k24 e72

heb hem volgens mbv dit filmpje gemaakt http://www.youtube.com/watch?gl=NL&client=mv-google&hl=en&v=U_GHm-ugxdY&nomobile=1

:D

Het is goedkoper dan de AH (gelijk aan 6,50euro ongekookte kipfilet), niet meer snijden, bakken handen wassen. Super snel dus. Daarnaast ook nog is mals en de kipsmaak zit erin. Ook geen e-nummers of andere toevoegingen.

Vaak in de aanbieding, voor 5 eu p kilo toch? Het handige lijkt me dat het thuis komt

Penne&Pangasius (licht gekruid)
Snel en lekker veel calorieen
20ru3k2.jpg

net pizza gemaakt met bloemkool bodem, kwam het tegen en dacht laat ik het eens proberen.
het smaakte nog verrassen goed. proefde niet veel bloemkool, maar was best een redelijke pizza bodem.
oke het was geen echte pizza, maar wel lekker naar mijn mening

[afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de hele pizza was het bij mij ongeveer
kcal:625 v27 k24 e72

heb hem volgens mbv dit filmpje gemaakt http://www.youtube.com/watch?gl=NL&client=mv-google&hl=en&v=U_GHm-ugxdY&nomobile=1

:D

Mathijs hoe heb je het gemaakt dan hoe krijg je dat voormekaar een bloemkool bodem kan je het ff uittypen hoe je het hebt gemaakt?

Lm7790 Link>? ik kan het niet vinden

Mathijs hoe heb je het gemaakt dan hoe krijg je dat voormekaar een bloemkool bodem kan je het ff uittypen hoe je het hebt gemaakt?

staan inderdaad veel filmpjes over op internet, had er ook nog een bijgezet.
maar heb toch niet veel te doen dus zal het even uittypen haha

je pakt een bloemkool en dan snijn je met een mes de bloemachtige dingen eraf. hoeveelheid is 2 cups (zie filmpje)
dan blenden tot het redelijk fijn is.
dan in een kom die geblende bloemkool, daarbij 2 hele eieren, wat kruiden, en 1/2 cup geraspte kaas.
goed doorroeren.
dan bakplaat invetten en mooie cirkel maken, niet te dik. ik had plastic geval dus hoefde niet in te vetten.
dan 15-20 minuten op 240 graden.
ondertussen had ik kip gegrild en wat bosui gesneden.
als de bodem klaar is, tomaten puree erop, kip in stukjes en erover, dan wat bosui en nog wat kaas.
even terug in de oven om lekker warm te maken en klaar :D

en dan is het ook nog es gezond toch:D ik zal het binnenkort zeker uitproberen lijkt me heerlijk , raakte je er ook vol van?

dat wel, maar bij de turkse slager betaal ik 4 euro per kg... ik snap de voordelen van musclemeat kip ook wel maar als je het toch weer opwarmt zie ik het nut niet zo ;)

115 g zilvervliesrijst, gegrilde courgette en steak tartaar waarvan ik de helft tijdens t koken al op had :o

uploadfromtaptalk1373565002374.jpg

Terug
Naar boven