BerendV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou je musclemeat kip nemen als je het toch kan opwarmen? dan is ht toch gewoon dure kipfilet?

Het is goedkoper dan de AH (gelijk aan 6,50euro ongekookte kipfilet), niet meer snijden, bakken handen wassen. Super snel dus. Daarnaast ook nog is mals en de kipsmaak zit erin. Ook geen e-nummers of andere toevoegingen.
net pizza gemaakt met bloemkool bodem, kwam het tegen en dacht laat ik het eens proberen.
het smaakte nog verrassen goed. proefde niet veel bloemkool, maar was best een redelijke pizza bodem.
oke het was geen echte pizza, maar wel lekker naar mijn mening
[afbeelding niet meer beschikbaar]
voor de hele pizza was het bij mij ongeveer
kcal:625 v27 k24 e72
heb hem volgens mbv dit filmpje gemaakt http://www.youtube.com/watch?gl=NL&client=mv-google&hl=en&v=U_GHm-ugxdY&nomobile=1
![]()
Mathijs hoe heb je het gemaakt dan hoe krijg je dat voormekaar een bloemkool bodem kan je het ff uittypen hoe je het hebt gemaakt?
Mathijs hoe heb je het gemaakt dan hoe krijg je dat voormekaar een bloemkool bodem kan je het ff uittypen hoe je het hebt gemaakt?

Vergeet niet dat je moet bulken he!en dan is het ook nog es gezond tochik zal het binnenkort zeker uitproberen lijkt me heerlijk , raakte je er ook vol van?

dat wel, maar bij de turkse slager betaal ik 4 euro per kg... ik snap de voordelen van musclemeat kip ook wel maar als je het toch weer opwarmt zie ik het nut niet zoHet is goedkoper dan de AH (gelijk aan 6,50euro ongekookte kipfilet), niet meer snijden, bakken handen wassen. Super snel dus. Daarnaast ook nog is mals en de kipsmaak zit erin. Ook geen e-nummers of andere toevoegingen.

en dan is het ook nog es gezond tochik zal het binnenkort zeker uitproberen lijkt me heerlijk , raakte je er ook vol van?