AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Rijst + kip en groenten en kipwraps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grote salade opgevolgd door een mega kwarksludge bowl met veel mix-ins (ideale vullende combi)

Kiproerbakschotel + zuurkool goed door elkaar gemengd

Kipveggie quassadila's (inhoud = rechts)

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 07:16 ----------

Rijst + kip en groenten en kipwraps

Grote salade opgevolgd door een mega kwarksludge bowl met veel mix-ins (ideale vullende combi)

Kiproerbakschotel + zuurkool goed door elkaar gemengd

Kipveggie quassadila's (inhoud = rechts)

2s0b6rl.jpg

Basmati rijst, sate en buikspek vers van de Weber.

:D

Waarom zijn allerlei topictitels aangepast?

Anyway, de restjes chinees (tjap tjoy en daging smoor) met 80g zilvervliesrijst:

uploadfromtaptalk1373305299167.jpg

Allejezus.. Saté en Daging smoor... zo ongeveer de twee lekkerste dingen die er bestaan op 1 pagina!

En dit hieronder was mijn avondmaaltje: een ovenschotel van aardappel, prei, rookworst, spek, ui en afgetopt met bechamelsaus.

SAM_0769.jpg

SAM_0770.jpg

Spek en bechamelsaus staan bij mij ook hoog op t lijstje hoor. Eens een goede cheatmeal mee verzinnen.

Lekker high-carb vandaag.

250g penne, 200g kipfilet, 200ml pastasaus, olijven en veel kruiden. Post-workout maaltijden eten en Dexter kijken na leg-day, chill :)

Laatst bewerkt:
Spek en bechamelsaus staan bij mij ook hoog op t lijstje hoor. Eens een goede cheatmeal mee verzinnen.

Nou dan kan ik je die ovenschotel van gisteren wel aanraden. Was goed voor zo'n 1500kcal p.p., dus zeker cheatwaardig. (De rookworst weglaten zou al een hoop in kcal schelen)

Lekker aan de Muscle Meat :D Kleine maaltijd van gisteren, mini penne, 200 gram kipfilet en sambal.

th_2013-07-08143414_zpsce5c37a8.jpg

th_2013-07-08145951_zps5f9b762b.jpg

de size van de maaltijden hier vind ik altijd wel dikke zever. Maar er zitten wel goeie ideeën bij en zo kan je de small versie nemen ipv the xxl. Liever ripped dan een flubber.

Moeja... kan zijn dat die supersize maaltijden maar 3 per dag zijn en dan komt 6 maaltijden wel overeen met kcal wrs.

Een tosti en 2 sneetjes brood met Sandwichspread :D lekker

de size van de maaltijden hier vind ik altijd wel dikke zever. Maar er zitten wel goeie ideeën bij en zo kan je de small versie nemen ipv the xxl. Liever ripped dan een flubber.

Moeja... kan zijn dat die supersize maaltijden maar 3 per dag zijn en dan komt 6 maaltijden wel overeen met kcal wrs.

Hoe kan je nou afleiden uit de grootte van 1 maaltijd wat iemands macro's per dag zijn? Sommige personen doen refeed, cutten, IM of bulken met 4000 kcal >

:scratch:

Lekker aan de Muscle Meat :D Kleine maaltijd van gisteren, mini penne, 200 gram kipfilet en sambal.

th_2013-07-08143414_zpsce5c37a8.jpg

th_2013-07-08145951_zps5f9b762b.jpg

Warm je die kipfilet dan weer op of wat doe je ermee? heb het nu ook en wil elke dag 200gram(1 pakje dus) op brood eten maar het verveeld natuurlijk erg snel en ik wil het dus wat lekkerder/afwisselender maken.

Iemand tips?:)

Warm je die kipfilet dan weer op of wat doe je ermee? heb het nu ook en wil elke dag 200gram(1 pakje dus) op brood eten maar het verveeld natuurlijk erg snel en ik wil het dus wat lekkerder/afwisselender maken.

In geval van de maaltijd op de foto, gewoon een klein minuutje in de magnetron (wel eerst laten ontdooien in de koelkast natuurlijk). Ik ga een van deze dagen nog proberen iets met kruiden erbij te maken, maar tot nu toe nog niet geprobeerd.

Tegelijkertijd met groenten roerbakken, valt wel redelijk uit elkaar dan maar ik vind dat wel lekker i.c.m. een woksaus.
Dus dan kun je zowel met de groenten als de woksaus variëren.

In geval van de maaltijd op de foto, gewoon een klein minuutje in de magnetron (wel eerst laten ontdooien in de koelkast natuurlijk). Ik ga een van deze dagen nog proberen iets met kruiden erbij te maken, maar tot nu toe nog niet geprobeerd.

Ik had eigenlijk die foto niet moeten quoten realiseer ik me nu.

Ik eet 2x per dag 2 broodjes met 100gram kipfilet van muscle meat maar dat spul is verrekte saai natuurlijk. Dus ik wil het lekkerder maken en variëren. Tips daarvoor vraag ik dus eigenlijk:)

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 14:00 ----------

Tegelijkertijd met groenten roerbakken, valt wel redelijk uit elkaar dan maar ik vind dat wel lekker i.c.m. een woksaus.
Dus dan kun je zowel met de groenten als de woksaus variëren.

Opzich kan ik dat dan ook gewoon op brood doen lijkt me, of is dat niet lekker door de groente?

Opzich kan ik dat dan ook gewoon op brood doen lijkt me, of is dat niet lekker door de groente?

Is het brood voor mee te nemen, of kun je het warm eten? Ik heb wel succes gehad met kip en ui samen bakken en dat warm eten op een broodje met samuraisaus.

Is het brood voor mee te nemen, of kun je het warm eten? Ik heb wel succes gehad met kip en ui samen bakken en dat warm eten op een broodje met samuraisaus.

In de meeste gevallen is het om mee te nemen dus dan kan ik het helaas niet warm eten, thnx voor het meedenken:)

waarom zou je musclemeat kip nemen als je het toch kan opwarmen? dan is ht toch gewoon dure kipfilet?

waarom zou je musclemeat kip nemen als je het toch kan opwarmen? dan is ht toch gewoon dure kipfilet?

Gemakzucht. Je hoeft het maar op te warmen ipv snijden en bakken. Het is al in mooie porties verdeeld en ingevroren in tegenstelling tot voordeelpakken kipfilet. Al met al vind ik het dan helemaal niet duur.

Terug
Naar boven