XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Let's go bananas.
Bananenbrood met havermout, appel en rozijntjes. 1 punt = ~135kcal.
IMG-20200229-WA0009.jpeg

IMG_20200229_161214.jpg

Laatst bewerkt:
Dat red ik meestal niet. Ik ben een verwend nest , ben niet van de voorgesneden groente dus ik sta eerst de groente te wassen en in stukjes snijden. Ik ben ook een zeurkous met kipfilet, ik vind die witte fliepjes vies dus die snij ik er allemaal af, dus geen voorgesneden kipblokjes of gemarineerde kip voor mij ( want door de marinade zie je de fliepjes niet meer ) dus eer hier een pan op het vuur staat.......

Dat red ik meestal niet. Ik ben een verwend nest , ben niet van de voorgesneden groente dus ik sta eerst de groente te wassen en in stukjes snijden. Ik ben ook een zeurkous met kipfilet, ik vind die witte fliepjes vies dus die snij ik er allemaal af, dus geen voorgesneden kipblokjes of gemarineerde kip voor mij ( want door de marinade zie je de fliepjes niet meer ) dus eer hier een pan op het vuur staat.......
Ik snij al mijn groente zelf en vlees ook. Al doe ik vlees snijden/marineren wel eerder zodat t gesneden klaar staat (voor meer dagen). Voorgesneden is te duur met 3-4 x per dag warm eten en de hoeveelheid die ik moet eten. :o
T is ook noodgedwongen omdat langer staan moeizaam is.

Slimme oplossing.

1964CD7B-A369-453F-BD89-AB0ADBFEE683.jpeg

CC767255-D452-4115-AC76-1CCC46906910.jpeg

F58C67AF-53BF-4239-8380-D1C37BDC5023.jpeg

En we sluiten af.....:( als de contest begint ga ik het zwaar krijgen.
De zoetigheden mag je houden :D Ben geen zoet fan... de nootjes kom ik graag voor langs.
Simit met walnoten er los bij is ook zo lekker.... met verse ayran!
Karpuz als toetje ;) zeker als t warm is :)
en raki na :roflol:

Terug
Naar boven