- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx visserman!
Dan ben ik wel heeeeel luiIs ook niks mis mee maar wel gevalletje luie wijven koken, welgeteld 10 minuten in de keuken gestaan.

Ik snij al mijn groente zelf en vlees ook. Al doe ik vlees snijden/marineren wel eerder zodat t gesneden klaar staat (voor meer dagen). Voorgesneden is te duur met 3-4 x per dag warm eten en de hoeveelheid die ik moet eten.Dat red ik meestal niet. Ik ben een verwend nest , ben niet van de voorgesneden groente dus ik sta eerst de groente te wassen en in stukjes snijden. Ik ben ook een zeurkous met kipfilet, ik vind die witte fliepjes vies dus die snij ik er allemaal af, dus geen voorgesneden kipblokjes of gemarineerde kip voor mij ( want door de marinade zie je de fliepjes niet meer ) dus eer hier een pan op het vuur staat.......

De zoetigheden mag je houden![]()
![]()
![]()
En we sluiten af.....als de contest begint ga ik het zwaar krijgen.
Ben geen zoet fan... de nootjes kom ik graag voor langs.
zeker als t warm is 

De zoetigheden mag je houdenBen geen zoet fan... de nootjes kom ik graag voor langs.
Simit met walnoten er los bij is ook zo lekker.... met verse ayran!
Karpuz als toetjezeker als t warm is
en raki na![]()

Afsluiter skivakantie. 1e Big mac ooit. Zware tegenvaller...![]()
Schaam u, nepbelg.
Mc is echt zo goor, als je het een paar maanden niet eet zul je het begrijpen. Kan t sws niet meer eten door mn maag maar jesus wat is dat “eten” smerig
Ik heb dat ook bij de eerste dagen, maar je moet even op gang komenMc is echt zo goor, als je het een paar maanden niet eet zul je het begrijpen. Kan t sws niet meer eten door mn maag maar jesus wat is dat “eten” smerig
Ik heb dat ook bij de eerste dagen, maar je moet even op gang komen