- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Jazeker, ik ga zeker nog eens een poging wagen! Smaak zat best goed, alleen kon je er bijna iemand mee dood slaan
. Ze zijn toch allemaal opgegeten, dus het was niet voor niets
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker, ik ga zeker nog eens een poging wagen! Smaak zat best goed, alleen kon je er bijna iemand mee dood slaan
. Ze zijn toch allemaal opgegeten, dus het was niet voor niets
.De 1e keer is alles moeilijkJazeker, ik ga zeker nog eens een poging wagen! Smaak zat best goed, alleen kon je er bijna iemand mee dood slaan. Ze zijn toch allemaal opgegeten, dus het was niet voor niets
.

Ik heb moeders even een app gestuurd of ze dat wil makenOeeeeeee of !!!!! Dat allemaal met draadjesvlees erbij
dat is super lang geleden
.
.
! Dit was batch 1/2 trouwens. Het is weer een druilerige zondag geweest, dus tijd voor koken met Bubs.
Salade met rode kool, rozijntjes, feta, ham en nootjes als lunch morgen en overmorgen.
![]()
Verse rode kool met appeltjes, 6 porties.
![]()
Hutsepot met overvloed aan groenten. Morgen nog een stukje vlees bakken voor erbij.
![]()
Experiment: chocolate protein twisters. Niet allemaal even mooi, maar heel lekker! Dit was batch 1/2 trouwens.
![]()
Dan staat je een verre rit te wachten, vrees ik
.Als je inLeeuwardenBE woont, dan is alles een verre rit

morgen weer een PR, energie genoegBij deze wat actiefoto's van het afgelopen weekend.
Bij de Italiaan:
![]()
Bij de Thai:
![]()
En vandaag thuis toch maar een zuurkool ovenschoteltje gemaakt
![]()

Ziet er enorm #fitgirl uitNa winterbulk + vakantie weer tijd om wat serieuzer te worden met voeding en preppen.
Salade met pompoen, cherry tomaatjes, ei, groen spul en noten.
Jouw maaltijden zien er echt super uit altijd!!Bij deze wat actiefoto's van het afgelopen weekend.
Bij de Italiaan:
![]()
Bij de Thai:
![]()
En vandaag thuis toch maar een zuurkool ovenschoteltje gemaakt
![]()