- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Vind ik ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook.
Ja, is niet lekker. Smaakt echt heel vaag. Totaal niet naar tompouce en er zitten ook rare stukjes/klontjes in.
Ja, is niet lekker. Smaakt echt heel vaag. Totaal niet naar tompouce en er zitten ook rare stukjes/klontjes in.
Nog een week met het kwijl langs mijn mond naar geile foto's kijken hier.
Maar de 16e mag ik weer wat eten whahahahaha
Ik heb moeders even een app gestuurd of ze dat wil makendat is super lang geleden
Ei op een pizza? Da hek nog nooit zien jaPizza time! Dit was volgens mij al een maand of vier geleden.
![]()
![]()
Hopelijk is dat alles 1 maaltijd ?Na winterbulk + vakantie weer tijd om wat serieuzer te worden met voeding en preppen.
Salade met pompoen, cherry tomaatjes, ei, groen spul en noten.

leg me even uit wat hier zo "
" aan isEuh.... u mad bro ?
geen idee waarover ik boos zou moeten zijn, zus, als jij je post niet uitlegt.
Het was sarcasme... in die zin... dat de hoeveelheid in 1 bakje zo weinig leek, dat ik alles zou opeten (alle 4 de bakjes) als 1 maaltijd. Niet met de bedoeling met te oordelen, maar om even van jouw kant te horen hoe stevig je aan het cutten bent. Dus alles in de goede zin bedoeld hegeen idee waarover ik boos zou moeten zijn, zus, als jij je post niet uitlegt.
En dat is toch een partij goed te eten.Wtf man is dat serieus kip met pindakaas en rozijnen?
Broer....