- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het ook lekker?Experimentje, gepofte zoete aardappel met tomaat en feta
wel ff een Shake bij wegtikken voor de macro’s
Ziet er zalig uit.Experimentje, gepofte zoete aardappel met tomaat en feta, welke is van mij en en welke van manlief, zoek de verschillen![]()
![]()
![]()

Ja was lekker al hebben we wel meer feta gebruikt dan in het recept stond maar de ingredienten passen goed bij elkaar. Manlief is een kritische eter en het komt niet vaak voor dat hij een slank en Vega gerecht lekker vind dus dat zegt wel wat. Misschien volgende keer nog wat pijnboompitten erover.Ziet er zalig uit.
Weet niet hoe je ze poft... Maar kan ook in 5-8 min in de magnetron voor als je t snel wil![]()
Inprikken in keukenpapier rollen en nat maken dan 5-6 min nuken op max.Ik heb ze voorgegaan in de magnetron en daarna nog even in de oven gedaan, 45 min in de oven was me idd te lang
echt perfect!
Wijnglas staat er nog net op.
![]()
Inb4 Bert pakt punten tijdens corona tijden

Je denkt dat ik een grap maak. Heb net slagroom geklopt voor deze kwarktaart.
Ik heb al genoeg gehad denk ikJe denkt dat ik een grap maak. Heb net slagroom geklopt voor deze kwarktaart.
![]()

Je denkt dat ik een grap maak. Heb net slagroom geklopt voor deze kwarktaart.
![]()
Jaaa, ik wil het

Sjonge jonge. Zal ik eens komen koken voor je in het weekend?

Graag!! Het adres is in Jesus Maria, LimaSjonge jonge. Zal ik eens komen koken voor je in het weekend?![]()

Graag!! Het adres is in Jesus Maria, Lima
Let wel op hoe je binnenkomt, vliegvelden zijn afgesloten en het leger heeft grote wegen afgezet![]()
Ben proud op je broer, op deze invitatie wacht thuggy al 4 jaar. Je moet het maar kunnenGraag!! Het adres is in Jesus Maria, Lima
Let wel op hoe je binnenkomt, vliegvelden zijn afgesloten en het leger heeft grote wegen afgezet![]()