AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Klein snackje.
Screenshot_2020-03-21-18-23-11-447_com.myfitnesspal.android.jpg

Experimentje, gepofte zoete aardappel met tomaat en feta, welke is van mij en en welke van manlief, zoek de verschillen :roflol:
image.jpg
image.jpg
Ziet er zalig uit. :)
Weet niet hoe je ze poft... Maar kan ook in 5-8 min in de magnetron voor als je t snel wil ;)

Ziet er zalig uit. :)
Weet niet hoe je ze poft... Maar kan ook in 5-8 min in de magnetron voor als je t snel wil ;)
Ja was lekker al hebben we wel meer feta gebruikt dan in het recept stond maar de ingredienten passen goed bij elkaar. Manlief is een kritische eter en het komt niet vaak voor dat hij een slank en Vega gerecht lekker vind dus dat zegt wel wat. Misschien volgende keer nog wat pijnboompitten erover.

Ik heb ze voorgegaan in de magnetron en daarna nog even in de oven gedaan, 45 min in de oven was me idd te lang

Ik heb ze voorgegaan in de magnetron en daarna nog even in de oven gedaan, 45 min in de oven was me idd te lang
Inprikken in keukenpapier rollen en nat maken dan 5-6 min nuken op max. :D echt perfect!

Ook lekker is gepofte bieten met rode ui, geitenkaas (of huttenkase) kaneel; komijn wat zeezout en olijfolie.
Kan ook perfect met voorgekookte bieten ;)

Terug
Naar boven