- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Zie ik een flesje blauwe Chimay voor meneer Bups?
Wat een verwennerij en dan hebben we het nog niet eens over het toetje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik een flesje blauwe Chimay voor meneer Bups?

Inderdaad! En van zijn favorieten, speciaal in huis gehaald om de "we zitten opgesloten pijn" op zijn verjaardag wat te verzachtenZie ik een flesje blauwe Chimay voor meneer Bups?
Wat een verwennerij en dan hebben we het nog niet eens over het toetje.
. Zal dadelijk ff posten in m'n log.

Dus verloren gains is gelijk aan de chocoladetaart dan maar haha1 week soort en met van quarantaine, zonder gym, verdorie 1kg zuinig verdiende gains kwijt, alle hens aan dek voor volgende week
No bake twix gemaakt. Na het aansnijden was het helaas niet zo fotogeniek meer. Gelukkig had ik een foto van de hele unit.
![]()
Sós rúd gebakken, zoute borrelkoekjes
![]()
En een super romige corn chowder
![]()
Dit helpt vast een beetje op weg voor de 2e week home office, samen met de dumbbell setjes die ik als het goed is morgen eeeindelijk ontvang.
Veel gezondheid gewenst voor alle lieve DBBers!
Van de week is even kreeftenstaarten(Langoustines) van me werk meegenomen voor door de pasta ipv kabeljauwfilet.
Denk dat het wel zal smaken![]()
![]()
![]()
Zou ik weer is moeten inloggen, laag denk ik

ik denk alleen met quote...ik heb het ook weleens ervaren trouwensHoe kan het dat sommige gebruikers een plaatje kunnen plaatsen zonder tekst? Als ik dat probeer staat er dat het niet kan?![]()