AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
IMG_20200321_215534.jpg
Zie ik een flesje blauwe Chimay voor meneer Bups?

Wat een verwennerij en dan hebben we het nog niet eens over het toetje.

Zie ik een flesje blauwe Chimay voor meneer Bups?

Wat een verwennerij en dan hebben we het nog niet eens over het toetje.
Inderdaad! En van zijn favorieten, speciaal in huis gehaald om de "we zitten opgesloten pijn" op zijn verjaardag wat te verzachten :).

Omnomnom!

IMG_20200322_002352.jpg

1 week soort en met van quarantaine, zonder gym, verdorie 1kg zuinig verdiende gains kwijt, alle hens aan dek voor volgende week:eating:

No bake twix gemaakt. Na het aansnijden was het helaas niet zo fotogeniek meer. Gelukkig had ik een foto van de hele unit.

2020-03-21 12.39.51 1.jpg

Sós rúd gebakken, zoute borrelkoekjes
DSC00618.jpg

En een super romige corn chowder

DSC00653.jpg

Dit helpt vast een beetje op weg voor de 2e week home office, samen met de dumbbell setjes die ik als het goed is morgen eeeindelijk ontvang.

Veel gezondheid gewenst voor alle lieve DBBers!

1 week soort en met van quarantaine, zonder gym, verdorie 1kg zuinig verdiende gains kwijt, alle hens aan dek voor volgende week:eating:

No bake twix gemaakt. Na het aansnijden was het helaas niet zo fotogeniek meer. Gelukkig had ik een foto van de hele unit.

2020-03-21 12.39.51 1.jpg

Sós rúd gebakken, zoute borrelkoekjes
DSC00618.jpg

En een super romige corn chowder

DSC00653.jpg

Dit helpt vast een beetje op weg voor de 2e week home office, samen met de dumbbell setjes die ik als het goed is morgen eeeindelijk ontvang.

Veel gezondheid gewenst voor alle lieve DBBers!
Dus verloren gains is gelijk aan de chocoladetaart dan maar haha
chocolate-fudge-cake.jpeg

Hoe kan het dat sommige gebruikers een plaatje kunnen plaatsen zonder tekst? Als ik dat probeer staat er dat het niet kan? :shrug:

Terug
Naar boven