Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ja maar ik heb wel een redelijk hoog vetpercentage en zwz veel buikvet dus ik wil niet teveeel aankomen in vet maar wel een verhouding tussen spier en vet en niet bijna alleen vet :S

Best ironisch dat dit uit jouw mond komt :o
Hoezo? ik eet veel meer dan hij eet.. en daarbij heb ik net 600 kcal opgehoogd.
dus snap ik niet wat je bedoeld...

dat mijn stats zo laag zijn is niet omdat ik oh zo weinig eet.. en daarbij neem ik wel stappen van 600 kcal in ophogen. ;)

Laatst bewerkt:
Post work-out mealtje, goed voor zo'n 1250 kcal: 80 gr eiwit, 210 gr koolhydraten en 10 gr vet. (=incl PO shake (whey en WMS), die niet afgebeeld is)

Foto 1: links zoete aardappel met banaan en kaneel, rechts zoete aardappel met kidneybonen, een hoop groente en kruiden, plus een paar rijstwafels om m'n macro's te halen ;)
Foto 2: stukje cheesecake van kwark, cottage cheese, whey poeder, ei, haverzemelen, kokos en cranberries.

Eten1.jpg

Eten2.jpg

Laatst bewerkt:
400g zalm. Heerlijk voor om de rustdag!

image.jpg

En de groentjes voor erbij.

image.jpg

Erg simpel, mijn cut snack. 200g italiaanse roerbakgroente met 175g tartaa
r of 100/110g zalm

Edit: lukt niet om een pic te plaatsen via mn tel

Laatst bewerkt:
Dat was lekker! :D

Avocado, kip en brood

igi3aa.jpg

u4g02.jpg

Laatst bewerkt:
mag ik een hapje?? :D

wat is dat een advocado? advocaat met een avocado?

Subway club 3x vlees, echt mijn favoriet als ik te lam ben om iets te koken/ bereiden

uploadfromtaptalk1374162067000.jpg

Ice latte

200 ml melk, 2 tl koffie, anderhalve scoop cafe latte whey. Uurtje in de vriezer.

uploadfromtaptalk1374166353780.jpg

Een mooie schaal curry voor mezelf :D

uploadfromtaptalk1374169686982.jpg

nice abfab, super chill als dat ff in de vriezer heeft gelegen

Kipfilet, Basmati rijst, Bami/nasi groeten, Champions, Rode ui, Roerbak ei, Augurk, Pijnboompitten, Geraspte kokos, Seroendeng oja en SAMBAL! :)

Na het werken gaan fitnessen en dacht toen van laat ik maar is een flinke maaltijd naar binnen schuiven.
Meer ging er niet in/op het bord. tijdens het koken ook nog wat gegeten maar moet zeggen, het smaakte/vult goed!

20130718_190020[1].jpg

Kipfilet, Basmati rijst, Bami/nasi groeten, Champions, Rode ui, Roerbak ei, Augurk, Pijnboompitten, Geraspte kokos, Seroendeng oja en SAMBAL! :)

Na het werken gaan fitnessen en dacht toen van laat ik maar is een flinke maaltijd naar binnen schuiven.
Meer ging er niet in/op het bord. tijdens het koken ook nog wat gegeten maar moet zeggen, het smaakte/vult goed!
jij ook de groeten aan je bami/nasi! :D

349av82.jpg

kijk die shit

Terug
Naar boven